خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام طائب:

نقش روحانیون در تبیین حقایق و بیان مطالب بسیار مهم است

همدان-مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند ایران در داخل کشور به اغتشاشات مشغول شده و از قدرت بیرونی آن کاسته شود و نقش ما روحانیون در تبیین این حقایق و بیان این مطالب بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۴۷۵۳۰۹
|
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین طائب در جمع بسیجیان و اساتید طلاب استان همدان بیان کرد: بعد از اینکه دهه اول انقلاب را با تمام سختی‌هایی که داشت پشت سر گذاشتیم و حتی یک وجب از خاکمان را به دشمن ندادیم، پروژه براندازی آمریکایی‌ها با شکست مواجه شد، در مرحله بعد به دنبال تغییر رفتار ایران رفتند بازهم با شکست مواجه شدند و در نهایت به پروژه مهار انقلاب رسیدند.

وی افزود: انقلاب ما روز به روز در حال قدرتمندتر شدن است و در عین انسجام خوب داخلی در حال گسترش تفکر مقاومت به سایر  کشورها است.

مشاور فرمانده کل سپاه عنوان کرد: در اسناد امنیت ملی آمریکا گفته شده، دهه سوم قرن بیست و یکم، دهه تعیین سرنوشت برای آمریکا است، اگر آمریکا تا سال ۲۰۲۵ بتواند به مشکلات خود رسیدگی کند و مسائل جهانی خود را حل کند، می‌تواند ابرقدرت باقی بماند، در غیر این صورت به سرنوشت شوروی مبتلا خواهد شد .

وی به نقش ایران در معادلات آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها معتقدند ایران از گروه‌های مقاومت به زعم آنها تروریست حمایت می‌کند و دوم اینکه حکمرانی آمریکایی‌ها را با رفتارشان زیر سوال می‌برند و مدل جدیدی را به جهان ارایه می‌کنند، بنابراین تصمیم به مهار ایران گرفته‌اند.

طائب خاطرنشان کرد: در اسناد منتشر شده آمریکایی سه تهدید بزرگ عنوان می‌شود، اول چین به خاطر رشد اقتصادی و تکنولوژی، دوم تهدید روسیه، چرا که اگر فشار و خطری حس کند می‌تواند به راحتی با ایجاد جنگ یا فشار روی اروپا و... دنیارا بهم بریزد، سوم هم ایران که دموکراسی آمریکا را تضعیف می‌کنند .

وی در ادامه گفت: ایجاد اغتشاشات اخیر در داخل کشور ما نیز به همین دلیل است، آمریکایی‌ها می‌خواهند ایران در داخل کشور به اغتشاشات مشغول شده و از قدرت بیرونی آن کاسته شود و نقش ما روحانیون در تبیین این حقایق و بیان این مطالب بسیار مهم است.

مشاور فرمانده کل سپاه افزود: مردم باید بدانند و بفهمند که ما در کجا هستیم و چه کارهای بزرگی انجام می‌دهیم، و چه کارهای مهمی توسط دولت انقلابی انجام می‌شود .

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار