نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

در فتنه‌ها اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی نمایان می شود

مسئولان دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و نیروی انتظامی استان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۷۵۳۶۲
|
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در جمع مسئولان دفاترحوزه نمایندگی ولی فقیه و عقیدتی سیاسی سپاه و انتظامی استان گفت: در فتنه‌ها اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی نمایان می شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به حوادث اخیر اظهار داشت: برای مقابله با فتنه های دشمنان، مهمترین کاری که باید در این عرصه انجام دهیم فعالیت‌های فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: قدم اول پاک کردن خود از شرک‌های خفی است مانند حب به دنیا که بیشتر افراد گرفتار آن هستیم.

وی حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: صبر،بردباری و ایثار خصلت‌های دیگری است که باید در برخورد با یکدیگر داشته باشیم و از اشتباهات هم چشم پوشی کنیم تا بتوانیم در راستای فرهنگی مثمر ثمر باشیم.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در این دیدار گفت: دشمن همیشه تلاش می‌کند تا از راه‌های مختلف به اسلام ضربه وارد کند، اما با رهبری های امامین انقلاب و بصیرت مردم این راه‌ها موجب شکست دشمن شده است.

سردار علی محمد اکبری افزود: امروز دشمن دین زادیی را علم کرده و نمونه بارز آن حوادث اخیر است که در بعد فرهنگی و ارتقاء دین در جامعه باید بیش از پیش برنامه ریزی کنیم.

یادگار سالهای دفاع مقدس افزود: مرور زندگی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و همدانی می‌توانند در این راستا سر مشق ما قرار گیرد تا هم فریب خوردگان را نجات دهیم هم دشمن را متوجه تلاش بیهوده خود کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار