فرمانده تیپ ۴۸:

بانوان حضرت فاطمه زهرا (س ) را الگوی خود قرار دهند/ بهره بردای دشمن از شعار زن، زندگی، آزادی

فرمانده تیپ ۴۸ فتح ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س ) گفت: دختران و بانوان جامعه اسلامی حضرت فاطمه زهرا (س ) را الگوی خود قرار داده و فریب دشمنان را نمی خورند.
کد خبر: ۹۴۷۵۴۰۴
|
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسن حکمتیان با حضور در هیئت مادر بی نشان و حسینیه ابوالفضل (ع) روستای مهریان به ابعاد شخصیت بانوی دو عالم پرداخت و گفت: این بانوی بزرگوار دختر پیامبر اسلام و همسر امیرالمؤمنین بود و فرزندانی همچون امام حسن و امام حسین ع را در دامان خود پرورش داد.

وی ابراز داشت: دختران و بانوان جامعه اسلامی با تاسی از حضرت فاطمه زهرا (س ) و حضرت زینب کبری (س ) راه حق و حقیقت را از باطل تشخیص می دهند و تیری به قلب دشمنان می زنند‌.

حکمتیان با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان صد درصد شیعی است، گفت: امروز دشمنان نظام و انقلاب با سوءاستفاده از شعار زن، زندگی، آزادی می خواهند بی حجابی ، فساد و فحشا را در جامعه اسلامی رواج دهند اما زنان عفیف و پاکدامن با بصیرت و درایت همیشگی در دام دشمنان نخواهند افتاد.

حکمتیان ابراز داشت: در بسیاری از کشورهای غربی با زن به عنوان یک کالا و برده جنسی رفتار می کنند در حالی که بانوان ایران اسلامی با حفظ عفاف و حجاب مراحل ترقی و پیشرفت را طی می کنند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح بیان کرد: ساخت درب باب المهدی حرمین عسکریین(ع) که به استان کهگیلویه و بویراحمد واگذار شده بود به زودی تکمیل می شود.

وی گفت: به یاری خداوند متعال مراسمی با حضور مردم استان به ویژه بانوان گرامی برگزار خواهد شد و این درب برای نصب به عراق منتقل می شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار