حضور دادستان جدید پیشوا در دفتر امام جمعه و دیدار با حجت الاسلام باقری

دادستان عمومی و انقلاب پیشوا با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۷۵۵۶۹
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد تقی تقی زاده دادستان جدید شهرستان پیشوا در اولین ملاقات خود، با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام باقری دیدار کرد.

 امام جمعه پیشوا در این جلسه بر نقش بسزای قوه قضائیه در رضایتمندی عمومی تاکید کرد و اظهار داشت: با جایگاهی که این قوه دارد و به صورت مستقیم با آحاد مردم در ارتباط است می تواند با خدمت رسانی مطلوب، به موقع و قاطع جایگاه مطلوب خود را در بین عموم مردم افزایش دهد.

 حجت الاسلام باقری اصل وجود قوه قضائیه را بر پایه عدالت خواند و افزود: با توجه به حساسیت کاری این قوه، طبیعتا تمام مراجعه کننده گان به آن نمی توانند به صورت رضایتمند از آن خارج شوند، اما این نکته نباید خِللی در اجرای قانون ایجاد کند‌.

 وی به اتفاقات اخیر رخ داده در کشور اشاره کرد و ادامه داد: در جریان اغتشاشات و محکومیت اغتشاشگران مردم باید به خوبی و به سرعت در جریان محکومیت و اجرای قانون هنجارشکنان قرار بگیرند و فتنه گران بدانند که راه فراری برای آنان که امنیت مردم را به خطر می اندازند وجود ندارد.

حجت‌الاسلام باقری در پایان به نقش نیروی انتظامی هم اشاره کرد و گفت: نباید از فداکاری، گذشت و مظلومیت نیروی انتظامی هم غافل شویم، نیروی انتظامی و قوه قضائیه دو بازوی قوی در تامین امنیت جامعه می باشند.

 

انتهای پیام/***

ارسال نظرات