پایان کار سارق مامورنما در قرچک

جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عامل اصلی سرقت های تحت عنوان مامور در شهرستان قرچک خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۵۵۷۱
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ "شهرام امیریان" در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد تحت عنوان مامور در سطح حوزه استحفاظي قرچک و با توجه به اهميت موضوع جلسات متعدد برگزار و در مورد برخورد و دستگيري مجرمين حوزه استحفاظي تبادل نظر شد و با توجه به اینکه سارقان خود را مامور نيروي انتظامي معرفي مي نمودند و اين امر موجب خدشه به وجهه ي مقدس عوامل انتظامي مي شد مراتب به صورت ويژه در دستور کار عوامل اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با تشکیل یک تیم عملیاتی 4 نفره و انجام اقدامات فنی و پلیسی و بررسی شیوه و شگرد سرقت های انجام شده، احدي از سارقان به هويت معلوم شناسايي و پس از هماهنگي هاي قضايي متهم در يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاه خود شناسايي و دستگير شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان بیان داشت: پس از انتقال متهم به پليس آگاهي با توجه به مدارک و اسناد جمع آوري شده و روبرو شدن متهم با مدارک موجود، وی لب به اعتراف گشود و اعلام داشت که به همراه 2 نفر ديگر با خودروهاي مختلف مانند تيبا، پراید و دناي سفيد رنگ پس از شناسايي سوژه ها خود را مامور مواد مخدر معرفي کرده و اقدام به سرقت به عنف از قربانی های خود می کردند.
سرهنگ امیریان با بیان اینکه سارقان در همه ی سرقت ها از لباس، کلاه، بی سیم و دستبند نیروی انتظامی استفاده می کردند، اظهار داشت: متهم روانه زندان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار