خبرهای داغ:
سرهنگ مختاری در گفتگو با خبرنگار بسیج:

امروز بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب پرتلاش و استوار ایستاده است

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: امروز بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب پرتلاش و استوار ایستاده و همچنان نقش خود را با شایستگی انجام می‌دهد.
کد خبر: ۹۴۷۵۶۱۵
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

سرهنگ پاسدار علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه بسیجیان زیباترین تابلوهای اخلاص، رشادت و عبادت را ترسیم کردند و در تاریخ بشر جاودانه شدند، اظهار کرد: رمز و راز این جاودانگی را باید در ایمان جوانانی جستجو کرد که همواره لذت‌های دنیا را کنار زدند و مرگ در راه خدا را برای خود شیرین می‌دانند.

وی با اشاره به نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس گفت: بسیج به عنوان نیروی مردمی، ارتش غیر کلاسیک و انعطاف‌پذیر و با روحیه انقلابی و جهادی و روحیه شهادت‌طلبی با الگوگیری از حماسه بزرگ عاشورا در دفاع مقدس شرکت و در عملیات‌های بزرگ مثل فتح خرمشهر، فتح المبین، طریق القدس، و الفجر و ... حضور پرثمری داشت.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان در ادامه به نقش محوری بسیج در امنیت ملی اشاره کرد و گفت: امنیت ملی حفظ ارزش‌های حیاتی یک کشور محسوب می‌شود و بسیج در این زمینه و در مقابل تمام تهدیدات دشمن با حفظ روحیه شهادت طلبی و همبستگی از اول انقلاب تا به امروز کارنامه قابل قبولی گرفته و ایستادگی کرده است.

وی به رسالت بسیج اشاره کرد و گفت: رسالت بسیج از بدو تشکیل آن به فرمان امام راحل در تمام زمینه‌ها به ویژه در دشمن‌شناسی و ظلم‌ستیزی، حراست از اسلام، قرآن و نظام اسلامی، حضور اثربخش در عرصه سازندگی کشور، مبارزه با بی‌عدالتی، فراهم کردن زمینه امیدواری و دلگرمی برای رهبری و ملت است که در این زمینه‌ها خوش درخشیده است.

مختاری گفت :امروز بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب پرتلاش و استوار ایستاده و در نخبه‌پروری، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض، تثبیت اسلامیت و جمهوریت نظام، دفاع از ولایت، هدایت سیاسی مردم، خنثی کردن تمام توطئه‌های دشمنان، همچنان نقش خود را با شایستگی انجام می‌دهد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی‌های بسیج گفت: بسیجی کسی است که برای ارزش‌های اسلام اهمیت قائل بوده و معتقد به خدا است و خاضع و خاشع در مقابل پروردگار عالمیان است و خواسته او اعتلای کشور است.

 مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: خواسته بسیجی نجات آحاد بشر است، او می‌خواهد که فساد، فقر، تبعیض و بی‌عدالتی نباشد بنابراین بسیجی برای کشور دل می‌سوزاند برای آبادی کشور تلاش می‌کند و از جان خود هم می‌گذرد.

وی ادامه داد: امروز اگر بسیجی احساس کند دشمن از هر روزنه‌ای که می‌خواهد نفوذ کند چه نفوذ اقتصادی، چه نفوذ فرهنگی، چه نوع امنیتی، جانانه در مقابل آنها می‌ایستد و همواره به عنوان سرباز ولایت آماده برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار