خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

حضرت زهرا (س) برای همگان حجت است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) برای همگان حجت و اعمال ایشان میزان سنجش اعمال انسان‌ها در قیامت است.
کد خبر: ۹۴۷۵۶۶۲
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

حضرت زهرا (س) برای همگان حجت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در نشست صمیمی با برادران وظیفه شاغل در سپاه همدان اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) برای همگان حجت و اعمال ایشان میزان سنجش اعمال انسان‌ها در قیامت است و در قیامت هنگام توزین اعمال، اعمال ایشان در یک کفه ترازو و اعمال دیگران در کفه دیگر ترازو قرار خواهد گرفت، حال هر شخص برای یافتن وضعیت خود باید اعمال خود را به اعمال حضرت زهرا (س) مقایسه کند.

وی بیان کرد: حضرت فاطمه الزهرا (س) می‌فرمایند از دنیای شما سه چه چیز محبوب من است، قرائت قرآن، نگاه کردن به چهره پیامبر (ص) و سوم انفاق در راه خدا، حال برای سنجش خود باید بنگریم چه مقدار با قرآن مأنوس هستیم، در نبود پیامبر(ص) چه مقدار به سادات احترام می‌گذاریم و چه میزان در راه خدا به دیگران کمک می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: یکی از ویژگی‌های حضرت فاطمه (س) و همچنین ائمه اطهار (ع) این بوده که به شدت به نماز عشق می‌ورزیدند، و به آن اهمیت زیادی می‌دادند اما متاسفانه امروز به آن بسیار کوتاهی می‌شود.

وی ادامه داد: خواندن نماز نشانه قدردانی از نعمت‌های خداوند است بنابراین کسی که نماز نمی‌خواند در واقع قدردان خداوند نیست و نمی‌تواند دوست و رفیق و شریک زندگی خوبی برای انسان باشد.

نجاری در باب اهمیت نماز گفت: در روایات نماز به رود آبی تشبیه شده که ما در هر شبانه روز خود را پنج مرتبه در آن می‌شوییم و از رذائل اخلاقی پاک می‌شویم.

وی افزود: طبق فرمایش امام صادق (ع) فردی که در نماز خود کاهلی کند شفاعت ائمه اطهار (ع) به وی نمی‌رسد و نماز مرز بین کفر و اسلام است.

حضرت زهرا (س) برای همگان حجت است

حضرت زهرا (س) برای همگان حجت است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار