بهره مندی 1500 دانشجو از خدمات کمیته امداد در استان تهران

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از بهره‌مندی 1500 دانشجو از خدمات کمیته امداد استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۵۶۶۹
|
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حسین زمانیان ضمن تبریک ۱۶ آذر ماه روز دانشجو، گفت: در راستای توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت، خدمات تحصیلی به دانشجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون 1500 دانشجو از خدمات کمیته امداد در استان تهران بهره‌مند می‌شوند، افزود: از این تعداد 199 دانشجو در مقطع کاردانی، 1173 دانشجو کارشناسی، 114 دانشجو کارشناسی ارشد، 14 دانشجو دکترا و 22 نفر طلبه هستند.

زمانیان، بیان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون بیش از 2 میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی و شهریه برای دانشجویان تحت حمایت واریز شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران ،عنوان کرد: همچنین از ابتدای سالجاری تاکنون نیز 373 فقره وام تحصیلی از طریق صندوق امداد ولایت و معرفی به بانک های عامل به دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: همچنین هر یک از دانشجویان نیز می توانند از تسهیلات خرید لپ تاپ نیز در صورتی که منجر به ایجاد اشتغال شود از تسهیلات 20 میلیون تومانی کارانگیزی و 50 میلیون تومانی اشتغال بهره مند شوند.

زمانیان ادامه داد: در سیاست جدید، دانشجویان بر اساس توانمندی و رشته تحصیلی به عنوان کارورز به مؤسسات تخصصی معرفی می شوند. هم اکنون نیز 80 دانشجوی تحت حمایت کارورزی خود را در ادارات کمیته امداد استان تهران می گذرانند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظرات