خبرهای داغ:
همزمان با ایام فاطمیه در وردنجان برگزار شد؛

تجدید میثاق دانش آموزان و فرهنگیان با شهید گمنام

همزمان با ایام فاطمیه، دانش آموزان و فرهنگیان دبیرستان دخترانه ابرار و خدیجه شهر وردنجان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام ، با شهدای عزیز تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۹۴۷۵۹۰۴
|
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در بیستمین روز از آذر ماه سال 1401 دبیرستان دخترانه ابرار و خدیجه شهر وردنجان میزبان یکی از لاله های پرپر و گمنام دفاع مقدس بود.

در این روز که مسئولین شهرستانی و شهر وردنجان هم حضورداشتند، دانش آموزان و فرهنگیان با گل وگلاب به استقبال شهید گمنام آمدند، دانش آموزان و فرهنگیان این شهید والامقام را بر دستتان خود با شعار های "این گل پرپر ازکجا آمده ازسفر کرببلا آماده"، "مرگ بر آمریکا "، "مرگ بر اسراییل " رهسپار نماز خانه آموزشگاه شدند.

امام جمعه وردنجان در سخنانی با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: عزت و اقتدار کشور ما به برکت نام و یاد شهداست و مردم درهر زمانی که باشند خود را مدیون شهدا میدانند.

حجت الاسلام علی محمدی ادامه داد: شهدا سرمایه های معنوی این انقلاب اسلامی هستند و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا روحیه رشادت و ازخود گذشتگی را در آحاد مردم  بویژه نسل جوان زنده نگهداشته و راه را برای هر هجمه‌ای از جانب دشمنان مسدود می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار