نداف کارشناس مسائل سیاسی:

در فرضیه آمریکایی ها باید ایران تا سال 2020 به پنج کشور تجزیه می شد/ وظیفه همگانی افسران جنگ نرم شفاف کردن شبهات است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: نخبه سازی، مذهب سازی، فرهنگ سازی، ملت سازی و کشورسازی پنج مرحله استراتژی جدید آمریکا پس از پایان جنگ سرد غرب آسیا است که با این فرضیه باید ایران تا سال 2020 به پنج کشور تجزیه می شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۰۲۷
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی در گناباد؛ محمد علی قاسم زاده نداف کارشناس مسائل سیاسی سپاه امام رضا(ع) در کارگاه تخصصی نهضت روشنگری که با حضور کارکنان رسمی و وظیفه ناحیه شهرستان گناباد برگزار شد با تاکید بر اهمیت روشنگری در عرصه کنونی اظهار کرد: وظیفه همگانی ما افسران جنگ نرم شفاف کردن شبهات در ذهن جوان و نوجوان است.


وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به دنبال نظام هرمی و تک قطبی بودند که در راس آن آمریکا بود و هر کشوری که این سلسله مراتب را بر هم بزند باید با او برخورد شود تصریح کرد: در استراتژی جدید آمریکا پس از پایان جنگ سرد، هارتلند غرب آسیا می باشد که این استراتژی پنج مرحله نخبه سازی ،مذهب سازی ،فرهنگ سازی، ملت سازی و نهایتاً کشورسازی به معنای تجزیه کشور تعریف شده است.

وی با بیان اینکه در فرضیه آمریکایی ها باید ایران تا سال 2020 به پنج کشور تجزیه می شد، ادامه داد: این اتفاق نیفتاد و رژیم صهیونیستی و شخص نتانیاهو گفته بود چند سال دیگر صبر کنید تا این اتفاق بیفتد و در جریانات اخیر خیلی سعی داشتند این مهم برای آن ها تحقق یابد که الحمدلله با حضور مردم  بصیر ایران اسلامی خنثی شد.

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: طرح هزار چاقو یعنی استفاده از تمام روش ها و ترفند ها برای ضربه زدن به ایران در همین راستا قابل تحمیل است.

نداف در پایان با اشاره به اینکه اعتراض با اغتشاش فرق دارد گریزی به اغتشاشات اخیر زد و یادآور شد: صدای معترض باید به گوش مسئولان رسانده شود اما محکومینی که نظم و امنیت اجتماعی کشور را بر هم زدند باید به اشد مجازات گرفتار شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار