خبرهای داغ:
سرگروه حلقه صالحین پایگاه نصیبه بهار تأکید کرد
همدان-سرگروه حلقه صالحین پایگاه نصیبه حوزه حضرت خدیجه(س) بهار افزايش سواد رسانه ای دانش آموزان و نوجوانان و جوانان و برگزاری هر چه بیشتر کلاس های سواد رسانه ای را ضروری دانست.
کد خبر: ۹۴۷۶۱۰۸
|
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، منیژه عبدلی اعظم در کلاس سواد رسانه‌ای‌ پایگاه نصیبه بهار با بیان اينکه سواد رسانه به عنوان یک رشته آموزشی در ۴۰ سال اخیر در دنیا ایجاد شده است، اظهار کرد: با آموزش سواد رسانه‌ای به جوانان و نوجوانان به آنها کمک کنیم که چگونه از خود در برابر آسیب‌ها و مخاطرات احتمالی که در شبکه‌های اجتماعی محافظت کنند.

وی افزود: مهم‌ترین دلایل وقوع جرم در جامعه کم بودن آگاهی، سواد رسانه‌ای و اعتماد افراد به فضای مجازی است و مردم باید دانش و آگاهی خود را درباره آسیب و تهدیدات افزایش دهند.

سرگروه حلقه صالحین پایگاه نصیبه حوزه حضرت خدیجه(س) بهار بیان کرد: کلاهبرداران با واردکردن شوک های روانی به کاربر فرصت تفکر منطقی نمی‌دهند و برای همین به راحتی کلاهبرداری می‌کنند ما نیز نباید این فرصت را در اختیار آنها قرار دهیم.

وی با اشاره به مزایای داشتن سواد رسانه ای برای افراد جامعه گفت: در جامعه آموزش سواد رسانه‌ ای به رشد تفکر انتقادی و مشارکت فعال در فرهنگ رسانه‌ای کمک می‌کند بنابراین باید سطح آگاهی و سواد رسانه ای خود را افزایش دهیم.

عبدلی افزايش سواد رسانه ای دانش آموزان و نوجوانان و جوانان و برگزاری هر چه بیشتر کلاس های سواد رسانه ای را ضروری دانست و به تجزيه وتحلیل فعالانه مطالب تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات