خبرهای داغ:

امروز دشمن از ایران قوی می ترسد

پدر شهید مدافع حرم گفت: امروز دشمن از ایران قوی می ترسد و انقلاب اسلامی را بهانه کرده است. اگر ایران قوی نمی بود، مذاکره انجام نمی گرفت.
کد خبر: ۹۴۷۶۱۲۴
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه پرسش و پاسخ سه حوزه فرماندهی، نمایندگی و حفاظت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در نماز خانه سپاه ناحیه جهت رسیدگی به مشکلات و مسائل سربازان برگزار شد.

همچنین نشست بصیرتی با حضور حسن حمزه هادی سیاسی سپاه و پدر شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه در هیئت سید الشهدا سرخه برگزار شد.

حمزه در جمع بسیجیان اظهار کرد: امروز دشمن از ایران قوی می ترسد و انقلاب اسلامی را بهانه کرده است. اگر ایران قوی نمی بود، مذاکره انجام نمی گرفت آمریکا با جنگ اندازی تضعیف ملت ها و دولت ها را دنبال و عملکرد او درمنطقه و کشورهایی مثل افغانستان، سوریه، عراق و افغانستان موید این مسأله است.

او افزود: هدف دشمن از اغتشاشات؛ تجزیه ایران و اختلافات قومی و قبیله ای است. ایران امروز پر قدرت است و دشمن از حمله به مرزها ناامید شده و سعی در فریب مردم جهت اغتشاش و نفوذ داخلی دارد.

هادی سیاسی سپاه اضافه کرد: برای رسیدن به هدف باید مانند آرمان علی وردی ها و روح الله عجمی ها مقاومت کرد تا به پیروزی برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار