خبرهای داغ:

از برگزاری مراسم پخت سمنو تا آموزش قرائت صحیح اذان و نماز در سرخه

امام محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه از برگزاری مراسم پخت سمنو و برگزاری کلاس هل آموزش قرآن و برنامه های فرهنگی دیگر در این محله خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۶۱۲۵
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی امام این محله و امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: برنامه های متنوع و جذابی در طول سال با محوریت مسجد محوری و محله محوری در کانون و این مسجد با همکاری بسیجیان و هیئت امنا مسجد برگزار می شود.

او افزود: به همت واحد خواهران کانون کمیل بن زیاد (ع) کلاس روانخوانی قرآن ویژه نونهالان و نوجوانان دختر با حضور مریم وطنی مربی بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) این محله شنبه ها و پنجشنبه های هرهفته برگزار و حضور برای عموم دختران آزاد است. البته این برنامه به صورت جداگانه ویژه پسران نیز برگزار می شود.

او افزود: حلقه صالحین نونهالان به نام شهید محمدتقی فیض در مسجد امام حسن مجتبی (ع) همراه با بازی فوتبال دستی و تماشای فیلم توسط نونهالان این حلقه پس از برگزاری حلقه صالحین از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

امام محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) اضافه کرد: این گروه سرود مدتی است که راه اندازی و شروع به کار کرده و نونهالان متقاضی می توانند در این حلقه عضو شده و در برنامه های متنوع آن و اجرای سرود شرکت کنند.

احسانی بیان داشت: برگزاری کلاس آموزش قرائت صحیح اذان و نماز با حضور مجیب از قاریان قرآن بعد از نماز عشا در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه نیز با استقبال خوب نمازگزاران محله همراه بود.

او ادامه داد: برپایی مراسم پخت سمنو برای سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در ظهور آن حضرت در ایام  شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (س) با همکاری خواهران بسیجی از دیگر برنامه های اجرایی در مسجد بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار