خبرهای داغ:

از برپایی گشت محله محور تا اسکان زائران در سرخه

به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله روستا لاسجرد از زائران پیاده عراقی پذیرایی و گشت محله محور رضویون در روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۱۲۸
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگراری بسیج از سرخه، همزمان با دهه اول فاطمیه مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) در پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله (تکیه حضرت زهرا (س)) روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برگزاری برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  ویژه برنامه های سوگواری و عزاداری بی بی دوعالم در طی دهه اول با مشارکت بسیجیان در تکیه برگزار شد.

او افزود: همچنین باتوجه به قرار داشتن روستا لاسجرد در مسیر حرم امام رضا (ع) در طول سال اسکان و پذیرایی از زائران ایرانی و عراقی به همت بسیجیان در جوار امامزادگان روستا انجام می گیرد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله ادامه داد: در این دوره نیز ۴۵ نفر از زائرین پیاده عراقی حضرت مهمان ما بوده و تلاش های لازم جهت پذیرایی از آن ها انجام گرفت.

معینیان بیان داشت: برگزاری گشت اطلاعاتی و عملیاتی محله محور رضویون توسط بسیجیان از ساعت ۲۴ الی ۲ بامداد با هدف برقراری آرامش و امنیت در روستا از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

 

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار