خبرهای داغ:

نشست بصیرتی در روستا لاسجرد در سرخه برپا شد

به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد نشست بصیرتی و روشنگری با استقبال خوب بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۱۲۹
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام فاطمیه مراسم سوگواری و عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س)  با حضور خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه برگزار و بسیجیان جهادگر در آماده سازی ومهیا کردن چای و پذیرایی از عزاداران مشارکت کردند.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: مراسم سوگواری و عزاداری در طی دهه اول فاطمیه در تکیه الزهرا روستا با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام جماعت روستا و مداحی هاشم مشیری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار شد.

او افزود: قرائت دسته جمعی حدیث شریف کسا و زیارت نامه حضرت زهرا (س) توسط  خواهران حلقه شهید احمدگردان و شهید غلامرضا شهروی از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) ادامه داد: همچون دوره های قبل زائرین پیاده کربلا به مشهد مقدس در این پایگاه مقاومت اسکان و از آن ها پذیرایی شد.

شهادت بیان داشت: در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه یک دستگاه  تلویزیون به خانواده کم برخوردار در روستا با حفظ شان و منزلت آن ها اهدا شد.

او ادامه داد: نشست روشنگری (سبک زندگی فاطمی) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا پیوندی برگزار و با استقبال خوب بسیجیان همراه بود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار