نشست جهاد تبیین توسط حوزه مقاومت حضرت فاطمه(س) سپاه ناحیه ایلام برگزار گردید

نشست جهاد تبیین با حضور دبیر هفته نامه صبح صادق در بین بسیجیان حوزه مقاومت فاطمه الزهرا سلام الله علیها در حسینیه حضرت رقیه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۱۳۱
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست جهاد تبیین با حضور دبیر هفته نامه صبح صادق در بین  بسیجیان  حوزه مقاومت فاطمه الزهرا سلام الله علیها در حسینیه حضرت رقیه(س) برگزار شد.

علی حیدری سردبیر هفته نامه صبح صادق در جمع بسیجیان گفت: در طول ۴۰ سال گذشته در مقاطع مختلف و به شیوه های مختلف انواع جنگ های  امنیتی،سیاسی،فرهنگی و اقتصادی از سوی امریکاییها و جریان سلطه علیه ملت ما اعمال شد و همه آنها با ایستادگی مردم با شکست مواجه گردید.

وی افزود:که امروزه ما درگیر یک جنگ ترکیبی  هستیم و دشمن در همه ابعاد سیاسی،امنیتی،اقتصادی و فرهنگی بر علیه ما در فضای مجازی و حقیقی در حال فعالیت می باشد.

حیدری گفت: در زمان کنونی که جریان سعودی و عربستان و آلبانی نشینان با استخدام افراد بی شماری در حال تولید توییت و پیام و انتشار اخبار دروغ برای جوانان ایران می باشند داشتن سواد رسانه یک امر ضروری و لازم در جامعه می باشد.

سردبیر هفته نامه صبح صادق اظهار کرد:سواد رسانه یک مهارت است مهارتی که به داشتن مدرک تحصیلی بالا ارتباطی ندارد و ممکن است فردی با مدرک دیپلم دارای سواد رسانه ای بالایی باشد. کسی ک دارای سواد رسانه است هر خبری را قبول نمی کند و با دقت و توجه اخبار واقعی را از اخبار غلط و شایعه و فریب تشخیص می دهد.

وی ادامه داد:کسانی که این بصیرت را دارا می باشند باید راهنمای نوجوانان ،جوانان و افرادی که توانایی تشخیص اخبار راست و غلط را ندارند بوده و به روشنگری بپردازند.

سردبیر هفته نامه صبح صادق در پایان به سوالات و شبهات شرکت کنندگان پاسخ دادند.

ارسال نظرات