رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

حماسه 9 دی نماد بصیرت، غیرت دینی و انقلابی ملت ایران است

زنجان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:حماسه 9 دی نشان دهنده اوج بصیرت، غیرت دینی، انقلابی و دشمن شناسی ملت مومن ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۷۶۱۷۲
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛حجت الاسلام علی ناصرصبح امروز در نشست ستاد بزرگداشت ۹ دی ماه «دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت» اظهار کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در زمینه گرامی داشت ۹ دی می فرمایند: حادثه نهم دی، یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست، این حادثه کوچکی نیست، شبیه حوادث اوایل انقلاب است و بایستی گرامی داشته شود.

حماسه 9 دی نماد بصیرت، غیرت دینی و انقلابی ملت ایران است

وی حرکت حماسی، بی نظیر و عاشورایی در نهم دی ماه را یکی از بی نظیرترین حرکت های مردمی در حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: این حرکت نشان دهنده اوج بصیرت، غیرت دینی، انقلابی و دشمن شناسی ملت مومن ایران اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: هدف گرامی داشت این روز بزرگ، عمل به فرمان رهبرانقلاب و یک فرصت طلایی برای عمل به فریضه «جهاد تبیین» است که معظم له فرمودند:در این اغتشاشات اخیر، مهم ترین اسلحه دشمن دروغ است و برای فریب افکار عمومی به هر دروغی متوسل می شوند.  

این مسئول با تاکید برکلید واژه های تبیین، جهادتبیین ،روشنگری  و روایتگری حقایق و واقعیت ها،عنوان کرد:اگر ما روایت ها را به صورت اصولی تبیین نکنیم، دشمن در راستای اهداف شوم خود روایت های غیر واقعی را بیان خواهند کرد.  

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه مراسم ویژه ای برای این روز پیش بینی شده است،افزود: تبیین جایگاه ولایت به عنوان عمود خیمه انقلاب و مهار فتنه و بصیرت بخشی، معرفی جایگاه ولایت فقیه، تبیین ابعاد فتنه 88 و شیوه های دشمن در براندازی نرم و معرفی کانون های فتنه، استفاده از حماسه 9 دی برای تبیین نقشه های دشمن واستفاده از ظرفیت فضای مجازی برای روشنگری این حماسه از اهم اهداف برنامه های حماسه 9 دی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت:مراسم گرامی داشت یوم الله ۹( دی ماه )شب جمعه در حسینیه شهدا به صورت مشترک با هیات ثارالله برگزار خواهد شد و همچنین این برنامه در تمام شهرستان های تابع نیز برگزارخواهد شد.

ارسال نظرات