خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه حضرت ام البنین (س) شهرستان بهار خبر داد

دیدار دختران فاطمی پایگاه حضرت ام البنین(س) با پرستاران بیمارستان آیت اله بهاری

همدان-فرمانده پایگاه حضرت ام البنین (س) شهرستان بهار از دیدار دختران فاطمی پایگاه حضرت ام البنین(س) با پرستاران بیمارستان آیت اله بهاری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۶۲۷۱
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

لیلا قربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: به مناسبت میلاد پر سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار جمعی از‌اعضای ‌پایگاه ‌ام‌البنین‌‌(س‌‌) مسجد حاج فضلعی همراه با فرمانده حوزه مقاومت امام صادق(ع) و فرمانده‌‌ پایگاه‌ محمد‌ رسول‌الله‌(ص‌‌‌‌) و گروه دختران فاطمی با پرستاران بیمارستان آیت اله بهاری دیدار کردند و با اجرای گروه سرود دختران فاطمی پایگاه به پاس زحمات این پرستاران از آنان تقدیر کردند.

وی با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری که می‌فرماید «تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است»، گفت: طی هفته بسيج و همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار نیز برنامه‌های متنوعی با همکاری پایگاه و حوزه مقاومت امام صادق(ع)، کمیته فرهنگی مسجد فاطمیه(س) و پایگاه مقاومت ۱۳ محمد رسول الله (ص) در مسجد حاج فضلعلی شهر بهار با حضور دانش آموزان و خواهران بسیجی برگزار شد.

فرمانده پایگاه حضرت ام البنین (س) شهرستان بهار گفت: برنامه‌های مختلفی نیز از جمله تشکیل حلقه‌ صالحین‌، آموزش‌ قرآن، توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و ضیافت شام برای دختران‌ فاطمی‌، مسابقه‌ نقاشی‌‌، فوتبال‌دستی‌، مسابقه تنیس‌ روی‌میز‌ و... ویژه نوجوانان‌ دختر‌ و پسر‌ بسیجی نیز از دیگر برنامه‌های این پایگاه بود.

وی بیان کرد: همچنین پاسداشت‌‌ رشاد‌ت‌های‌‌ بسیجیان اسلام، با سخنرانی حجت‌الاسلام اباذر ‌طالبی‌ نیز با حضور پرشور بسیجیان این پایگاه برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار