برگزاری سفر آموزشی فضای سبز شهری در باقرشهر

سفر آموزشی توسعه فضای سبز شهری در باقرشهر در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۴۷۶۲۹۶
|
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، سفر آموزشی توسعه فضای سبز شهری، با حضور ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، شهرار باقرشهر، اساتید، کارشناسان، معاونین خدمات شهر و مسئولین ادارات فضای سبز شهرداری های استان تهران، در باقرشهر در  حال برگزاری است.

در ادامه این مراسم، مهندس کوچک زاده ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهردار و عوامل شهرداری باقرشهر در برگزاری و میزبانی مراسم گفت: اهمیت توسعه فضای سبز شهری در جهت کاهش آلودگی‌های  هوا در کنار عواملی همچون ایجاد فضای مناسب  جهت اوقات فراغت برای شهروندان ازجمله ضروریات زندگی شهرنشینی می باشد که حفظ و نگهداری فضای سبز بعنوان یکی از دغدغه های اساسی مدیریتی در شهرهای استان می باشد که امیدواریم این برنامه بتواند در این خصوص اثرگذار باشد.

لازم به ذکر است که در این سفر آموزشی یک روزه توسط اساتید مباحثی در خصوص باغهای ایرانی، مباحث نوين در توسعه فضای سبز شهری، عملکرد فضای سبز، جایگاه فضای سبز عمومی، عناصر مورد نیاز در طراحی فضای سبز شهری، بام سبز ارائه گردید.

در پایان این سفر آموزشی، توسط کارشناسان، مسئولین خدمات شهر و فضای سبز در خصوص مسائل و مشکلات توسعه فضای سبز و حفظ فضای سبز موجود بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار