مسئول بسیج هنرمندان لرستان:

نویسندگان و هنرمندان ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی را تبیین کنند

مسئول بسیج هنرمندان لرستان گفت: شهید حاج قاسم شخصیت عالمتاب و شناخته شده است که رسانه ها ، نویسندگان و هنرمندان ابعاد و وجوه مختلف شخصیتی سردار شهید حاج قاسم را برای نسل کنونی بیش از پیش تشریح و تبیین کنند.
کد خبر: ۹۴۷۶۳۶۴
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج لرستان؛ فریدون کریمی والا درجلسه ستاد فرهنگی هنری بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در سالن اداره کل ارشاد استان اظهار کرد: ولایتمداری ، اخلاص ، اعتماد و اعتقاد و مردمداری از ویژگی‌های شاخص سردار شهید حاج قاسم بود که توانست یک رمز موفقیت را در جهان نشان دهد.

وی با بیان این که بهترین نگاه به شخصیت و‌ مکتب حاج قاسم نگاه هنری است ، افزود: شخصیت حاج‌قاسم یک شخصیت ایرانی اسلامی ناب که تنها در یک بعد رشد نکرده و جامع اوصاف بود.

مسئول بسیج هنرمندان لرستان گفت:مکتب حاج قاسم مکتبی جامع و کامل و محصول یک عمر مجاهدت و نشات گرفته امام حسین (ع) بود که در حوزه های مختلف نمونه ، الگو اسوه و سرمشق است که چنانچه از این مکتب استفاده کنیم و بهره بگیریم به طور قطع به سعادت و کمال خواهیم رسید.

وی بر تبیین ویژگی‌های مکتب حاج قاسم تاکید کرد و افزود: مکتب حاج قاسم ادامه دهنده مکتب متعالی فاطمی است و نگاه، سیره و اندیشه‌های این شهید والا مقام باید بارها بررسی و تبیین و به نسل‌های بعد منتقل شود.

کریمی والا یادآورشد: کارهایی که انجام می دهیم باید نگاهی جامع الاطراف به شخصیت حاج‌قاسم داشته باشد، حتی کسانی که از سر ناآگاهی در هفته های قبل در خیابان بودند باید بتوانند در برنامه های مرتبط با حاج‌قاسم شرکت کنند چراکه مکتب حاج‌قاسم برای همه است.

کریمی والا یادآورشد : در راستای ترویج و گسترش مکتب حاج قاسم یکی از رویکردهای مهم و اثرگذار توجه به برنامه ریزی در راستای استفاده از ظرفیت ها ، قالب ها و برنامه های فرهنگی و هنری است و پیشنهاد این است که در ایام شهادت حاج قاسم برنامه های فرهنگی و هنری در چند نقطه از شهر برگزار شوند.

کریمی والا ، یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم را گرامی داشت و افزود: باید از همه ظرفیت ها برای باشکوه تر برگزار شدن برنامه های سالروز شهادت حاج قاسم استفاده کنیم.

مسئول بسیج هنرمندان لرستان با بیان این که از ظرفیت هنرمندان در راستای ترویج مکتب حاج قاسم استفاده می شود،گفت: بسیج هنرمندان با همه ظرفیت های فکری، هنری و ... در این حوزه پای کار است و از ایده‌ها و طرح‌های صاحبنظران در زمینه‌های گوناگون در راستای مکتب حاج قاسم استقبال می‌ کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار