جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان البرز مطرح کرد؛

البرز، استان برگزیده و موفق کشور در حوزه پژوهش

جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان البرز از کسب عنوان برگزیده و موفق کشوری در حوزه پژوهش و فناوری توسط این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۶۳۸۴
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، کاوه حدادپور، جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان البرز از کسب عنوان برگزیده و موفق کشوری در حوزه پژوهش و فناوری توسط این استان در جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران، نوآوران و حامیان پژوهش و فناوری برگزیده کشور خبر داد.

البرز، استان برگزیده و موفق کشور در حوزه پژوهش

وی افزود: کسب عنوان برتر و برگزیده کشوری، رهاورد البرز از هفته پژوهش و فناوری بود که در مراسمی با حضور مسئولین عالی رتبه و شخصیت های برجسته علم و فناوری کشور مورد تقدیر قرار می گیرد. نماینده عالی دولت در استان البرز بارها بر ضرورت تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه و لزوم مشارکت دانشگاهیان برای حل مشکلات استان تأکید کرده است.

جانشین رئیس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان البرز مطرح کرد: به طوریکه در 19 آذر ماه در آئین تجلیل از پژوهشگران برگزیده استان نیز اعلام کرد که ما با برنامه ریزی منسجم و مستمر در طول سال و ایجاد شورای دانشگاه های استان و دستگاه‌های اجرایی با برقراری ارتباط بین دانشگاه ها، گام‌های محکم و استواری در مسیر دستیابی به اهداف پژوهشی استان برداشته ایم.

حدادپور با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب یکی از مهمترین بخش‌هایی که به آن توجه شده، بحث پژوهش است، گفت: در این راستا استان البرز نیز به عنوان «قطب علم و فناوری» رویکرد پیوند و پشتیبانی از پژوهش و تولید را در دستور کار خود قرار داده است. امسال هفته ملی پژوهش و فناوری در استان البرز با اجرای برنامه های متعدد و متنوعی برگزار شد و توانست عملکرد قابل قبولی در سطح کشور به دست آورد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار