مراسم محوری شهادت حضرت فاطمه زهرا( س ) در یگان امنیتی حیدر کرار برگزار شد

مراسم محوری عزاداری ایام فاطمیه اول، ویژه شهادت حضرت فاطمه زهرا( س ) با حضور کارکنان پایور و کارکنان وظیفه در نمازخانه یگان امنیتی حیدر کرار (ع) زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۴۵۷
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین علی یاور ولایتی نژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی حیدر کرار(ع)، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س ) و بیان سخنانی در شان، مقام و منزلت والای آن حضرت گفت: حضرت محمد(ص ) فرمود: "بهشت مشتاق دیدار ۴ زن است ؛ که آنها عبارتند از مریم، آسیه، خدیجه و زهرا( س ) و اولین زنی که وارد بهشت می شود حضرت زهرا( س ) است. "

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی حیدر کرار(ع)، حضرت فاطمه زهرا( س ) را دختر نبوت و همسر ولایت و مادر امامت خواند و اذعان داشت: اگر امام علی(ع) نبود برای حضرت زهرا( س ) هرگز کفوی و همسری در دنیا نبود .

وی با اشاره به شخصیت ارزشمند حضرت زهرا(س ) در نزد پیامبر گرامی اسلام(ص )و بیان روایات در این باب تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) سیده نساء العالمین و دارای جایگاه خاصی در نزد حضرت رسول خدا(ص) بود.

این مسئول ادامه داد: این جایگاه تنها از برای این نبود که ایشان دختر پیامبر(ص) بود، بلکه علاوه بر این حضرت زهرا(س) همسر ولایت و مادر امامت هستند که هر کدام از این صفات بیانگر شخصیت بالای این بانوی بزرگوار اسلام است.

حجت الاسلام علی یاور ولایتی نژاد، خاطر نشان کرد: این بانوی فداکار اسلام که جان خود را در راه ولایت و برای منحرف نشدن اسلام فدا کرد، آیات و روایات، بهترین راه برای درک شأن و منزلت این بانوی بزرگوار است.

گفتنی است ؛ در این مراسم معنوی مداح و ذاکر اهل بیت(ع ) عباس نوروزی به مرثیه خوانی و ذکر مصیبت شهادت حضرت فاطمه زهرا( س ) پرداخت .

ارسال نظرات
آخرین اخبار