آیت الله محسن اراکی گفت: غربی‌ها در فضای مجازی کشور ما درحال پرورش مسخ فرهنگی هستند و امیدواریم که مسئولان دریچه‌ای نوین در برابر جامعه جهانی ایجاد کنند.
کد خبر: ۹۴۷۶۴۸۶
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله محسن اراکی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در مراسم رونمایی از ۱۲ اثر از آثار دفتر مطالعات اسلامی مرکز ملی فضای مجازی که بعد از ظهر امروز و با حضور ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در دفتر آیت الله اراکی برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات مسئولان مرکز ملی فضای مجازی اظهار داشت: در آیات قرآن کریم برای انسان دو فضای زندگی مطرح شده است و فضای زندگی مهمترین فضایی است که از سبک زندگی انسان‌ها نیز با اهمیت بوده و از ارزش بسیاری برخوردار است.

وی در ادامه افزود: در سبک زندگی باید فضای زندگی، فضای سالم و پاکی باشد و فضای مجازی در عصر امروز به گونه‌ای است که مردم در این فضا زندگی می‌کنند و از این حیث لازم است تا این فضا نورانی باشد.

آیت الله اراکی ابراز کرد: یکی از مشکلات غرب و تمدن آن وجود فضای مرگ آلودی است که برای فضای حیاط انسان‌ها فراهم شده است و کسی که در آن فضا نفس می‌کشد، در واقع در فضای ظلمانی زندگی می‌کند و انسانیت افراد در آن فضا نابود می‌گردد.

وی در ادامه سوال کرد: چرا در جامعه غربی عکس العمل شایسته‌ای علیه جنایات حکّام خود که در اقصا نقاط جهان در دهه‌های گذشته به کشتار افراد بی گناه اعم از زن و بچه و بزرگ و کوچک مشغول هستند، نشان نمی‌دهند؛ بلکه از جلاد‌ها حمایت می‌کنند و این نشان از حاکمیت فضای ظلمانی جوامع غربی دارد.

ارسال نظرات