اردوی جهادی بهداشتی و درمانی طرح شهید سلیمانی در استان گلستان برگزار شد

اردوی جهادی بهداشتی و درمانی طرح شهید سلیمانی به همت قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام استان تهران و مرکز جهادی و نیکوکاری طلایه داران ظهور کشور در کردکوی استان گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۵۱۵
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

  سید حسن سیداحمدی مسئول  قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام استان تهران و مسئول مرکز جهادی و نیکوکاری طلایه داران ظهور اسلامشهر گفت: اردوی جهادی بهداشتی و درمانی طرح شهید سلیمانی به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ساکنان مناطق محروم شهرستان کردکوی استان گلستان با همکاری گروه جهادی رویش های انقلاب و معاونت بهداشت ودرمان سپاه هوافضا به مدت سه روز متوالی از تاریخ ۲۳ ۹ ۱۴۰۱ لغایت ۲۵ ۹ ۱۴۰۱ برگزار مینماید.

 در این اردوی جهادی که با حضور ۱۷۰ نفراز پزشکان و پیراپزشکان جهادی با تخصص های دندان پزشکی ، چشم پزشکی ، شنوایی سنجی ، متخصصین داخلی ، پزشک عمومی ، متخصص زنان و اطفال ، ارتوپدی ، تریاژ پرستاری و مامایی برگزار می گردد ؛ میز خدمت بسیج ثبت احوال کشور نیز به عموم مردم و اتباع با صدور کارت ملی و مدارک هویتی برای اتباع خدمت‌رسانی می نماید ، همچنین متخصصین کشاورزی و دامپزشکی در راستای ترویج ، آموزش ، ویزیت ، سم زدایی و ... به عموم کشاورزان و دامداران این منطقه محروم ارائه خدمت مینماید.

 آقای سید حسن احمدی اعلام کردند در این اردوی سه روزه خدماتی همچون مراقبت های کودکان نوجوانان و جوانان میانسالان و سالمندان مشاورین حقوقی و مشاوره باروری سالم و اهدای دارو ، اندازه گیری قد و وزن ، کنترل فشار خون و قند خون انجام معاینات دهان و دندان مشاوره روانشناسی بصورت رایگان ارائه میگردد.

 سید حسن احمدی اظهار داشت برپایی اردوهای جهادی بهداشتی و درمانی به صورت دوره‌ای توسط این مجموعه جهادی در مناطق مختلف محروم کشور برگزار می گردد و این روند به طور مدون ادامه دارد؛ ایشان در ادامه عنوان کرد در برپایی این اردو ادارات و نهادهای مختلفی همچون معاونت بهداشت و درمان سپاه هوافضا، شبکه بهداشت و درمان کردکوی ،گروه جهاد رویش های انقلاب و فرمانداری و شورای اداری شهرستان کردکوی استان گلستان همکاری ، همدلی و مساعدت نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار