سردارسالاری در گفت و کو با خبرگزاری بسیج :

با تقویت و اعتلای تفکر بسیجی و جهادی ازارزش های انقلاب صیانت کنیم

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت :با تقویت و اعتلای تفکر بسیجی و جهادی ازارزش های انقلاب صیانت کنیم.
کد خبر: ۹۴۷۶۵۵۹
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

با تقویت و اعتلای تفکر بسیجی  و جهادی ازارزش های انقلاب صیانت کنیم

سرداراباذر سالاری در گفت و گو با خبرگزاری بسیج، گفت:انقلاب‌ اسلامی ایران را الهام گرفته از اسلام ناب محمدی دانست و اظهارکرد: در طول تاریخ اسلام، همواره دشمنان سعی کردند به اشکال مختلف از پیشرفت و ترقی مسلمانان جلوگیری کنند؛ امروزه نیز توطئه‌ها و تحریک‌های کشورهای غربی بر ضد این کشور انقلابی شدت یافته تا با حمله مسلحانه و هجوم فرهنگی به ایران و انقلاب اسلامی، ارزش های نظام راهدف قرارداده اند

وی، هدف از تشکیل بسیج را صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: عظمت اهداف انقلاب و گستردگی توطئه‌های دشمنان، ایجاب میکند که برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی، ارزش‌ها و اهداف آن در برابر شبیخون ابرقدرت‌ها،  با اعتلای تفکربسیجی و جهادی  در جهت حفظ و حراست دستاوردهای انقلاب می توان اهداف شوم دشمنان را خنثی نمود.

فرمانده سپاه استان هرمزگان ، بسیج را یک حرکت منظم و سازمان‌یافته اجتماعی دانست که با توجه به فرهنگ هر جامعه و در شرایط خاصی مانند جنگ، حوادث غیرمترقبه و حتی در زمان صلح و آرامش، همواره به صورت آماده‌باش هستند.

سردار سالاری گفت: بسیجی نیرویی فعال و آماده به منظور تحقق آرمان ارزنده انسانی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی با زمینه‌سازی در راستای ظهور منجی‌عالم‌ بشریت است.

وی با اشاره به خصوصیات شخص بسیجی عنوان کرد: یک فرد بسیجی باید معتقد، مکتبی و ولایت‌پذیر باشد و در همه حال با آگاهی کامل بتواند از دین و ولی خود دفاع کرده و رضایت حق تعالی را مبنای حرکت و فعالیت خود بداند.

سردار سالاری ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های فرد بسیجی اهل مطالعه بودن، اخلاص، تواضع و فروتنی، غیرت دینی، صبر و سعه‌صدر، حُسن خلق، شجاعت و شهامت، مردمی بودن و شهادت‌طلبی است.

 

ب/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات