خبرهای داغ:

تقدیر از گویندگان کتب صوتی شهدا در شهر رویان+ تصاویر

شاهرود_ با حضور مسئولین اداره کتابخانه‌های عمومی، بخشدار مرکزی و فرماندهان پایگاه‌ها از گویندگان کتب صوتی شهدا در شهر رویان تقدیر شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۵۸۲
|
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج، در مراسمی از دختران بسیجی گوینده کتب صوتی پهلوان اکبر نوشته محمد عباسی زندگی شهید اکبر چمنی، پدر، عشق و پسر نوشته استاد شجاعی و ایستاده در آتش نوشته استاد حاج مسیب معصومیان در مورد «شهید ناصر باباجانیان» تقدیر شد.
در این نشست که در کتابخانه شهر رویان با حضور فرمانده پایگاه بسیج ثارالله حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف شهر رویان؛ فرمانده پایگاه حضرت مریم (س) حوزه بسیج خواهران صذیقه کبری (س)، بخشدار مرکزی شهرستان شاهرود، رئیس اداره نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان، رئیس شورای شهر رویان و جمعی از مسئولان برگزار شد از نوجوانان با استعداد در زمینه گویندگی کتب صوتی، تقدیر به عمل آمد.
واعظی بخشدار مرکزی شهرستان شاهرود با تقدیر از عملکرد خوب این نوجوانان حمایت از همه عزیزان اهل قلم و پژوهشگران و تمام کسانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند تشکر کرد.
سیّد ابراهیم موسوی رئیس نهاد کتابخانه‌های عمومی شاهرود در ادامه این جلسه بیان کرد: از مربیان دلسوز این عزیزان نمی‌توان با زبان تقدیر کرد. عزّت آن‌ها بسیار بالا و اجرشان نزد خداوند مهربان محفوظ خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار