در نشست جهاد تبیین مدیران بام ایران بیان شد؛

مهمترین چالش دشمن، افزایش قدرت ملی و فراملی ایران است

مشاور فرمانده کل سپاه در نشست جهاد تبیین مدیران دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش قدرت ملی و فراملی ایران مهمترین چالش دشمن از نظام جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۷۶۷۹۱
|
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب گفت: استقلال و تمامیت ارضی کشور، وحدت بین ولایت و امت، مردم سالاری دینی و وحدت اقوام را سرمایه‌های اجتماعی دانست و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تلاش خود را برای حفظ و ارتقا این سرمایه به کار گیرند چرا که دشمن همین سرمایه را هدف گرفته تا از جمهوری اسلامی قدرت زدایی کند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همچنین سیاست‌های کشورمان با قدرت‌های جهانی از جمله چین و روسیه را رقابتی دانست و گفت: ما از فرصت چین و روسیه استفاده می‌کنیم و اگر آمریکا وا تحادیه اروپا هم امتیازات و شرایط ما در برجام را بپذیرند به مذاکرات برمی گردیم.

کارشناس مسایل مذهبی وسیاسی، افزایش قدرت ملی و فراملی ایران همچنین یکپارچگی در حاکمیت را مهمترین چالش دشمن ازنظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمن برهمین اساس برای ایجاد خدشه به این مهم اغتشاشات در ایران را رهبری می‌کند و دامن می‌زند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب، جنگ امروز دشمن را جنگ ترکیبی دانست و گفت: شبه زدایی، پاسخگویی به شبهات و پیگیری مطالبات مردمی از جمله راهکار‌های مقابله مسئولان برای گذر از هجمه‌های امروز دشمن و نا امید کردن آنهاست.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری، نیز  در آغاز این نشست طی سخنانی با اشاره به دستاورد‌های دولت سیزدهم در کشور و استان فعال شدن طرح‌های نیمه تمام را یکی از این دستاورد‌ها عنوان کرد و گفت: امروز چهارمحال و بختیاری به یک کارگاه تبدیل شده که درپی آن رتبه بی کاری چهارمحال وبختیاری که تا سال گذشته دوم کشور بوده اکنون با ۱۲ پله ارتقا به رتبه ۱۴ رسیده است و این نتیجه اعطای بودجه‌های سفر ریاست جمهوری، پیگیری مدیران جهادی و همراهی مردم با مسئولان است.

ارسال نظرات