همزمان با ایام فاطمیه؛

دیار علویان میزبان چهارده فرزند حضرت زهرا (س)/ دوشنبه مازندران به استقبال شهدا می‌رود

ساری-شهیدان کوی گمنامی، دوشنبه ۲۸ آذر وارد مازندران خواهند شد و رأس ساعت ۱۵ عصر این روز در جمع مردم عاشق و وفادار بابل که در میدان شهید کشوری این شهر به استقبال نشسته اند حاضر خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۸۵۳
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ورود پیکر‌های پاک و مطهر ۱۴ شهید گمنام در استان در پیامی از امت حزب الله و شهیدپرور استان برای برگزاری هرچه باشکوهتر برنامه‌های استقبال، وداع، تشییع و تدفین شهدای گمنام دعوت به عمل آورد.در این پیام آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

باز هم خبری در راه هست. در ایام عزای سیده زنان عالم، ۱۴ فرزند فاطمه زهرا (س)، عزم حضور در میان مردم عزادار سرزمین علویان نمودند.

حضور کاروان «لاله‌های زهرایی» به مشام می‌رسد. شهیدان کوی گمنامی، دوشنبه ۲۸ آذر وارد مازندران خواهند شد و رأس ساعت ۱۵ عصر این روز در جمع مردم عاشق و وفادار بابل که در میدان شهید کشوری این شهر به استقبال نشسته اند حاضر خواهند شد و همراه با این حضور پرشور مومنین به سمت میدان ولایت و سپس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل حرکت خواهند کرد تا در مراسم «شبی با ستاره‌ها؛ تجدید عهد و پیمان دانشجو با شهید» شرکت نمایند.

به امید خدا به میزبانی دانشگاه مراسم تجلیل از شهیدان با انجام مداحی و سخنرانی به همراه برگزاری نماز مغرب و عشا انجام خواهد شد. تک تک شما امت قهرمان پرور و شهید پرور دیار علویان در این مهمانی خدایی دعوت هستید. لطف خداوند و عنایت شهیدان شامل حالتان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها