خبرهای داغ:
مسئول دارالقرآن بسیج سپاه نطنز:

اختتامیه جشنواره بزرگ قرآنی «قرآن کتاب زندگی » در نطنز برگزار شد

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه ناحیه نطنز از برگزاری آئین اختتامیه بیست و نهمین دوره جشنواره قرآنی در روز جمعه 25 آذر ماه در امامزادگان اقاعلی عباس و سید محمد علیهماالسلام خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۶۸۵۵
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، مسئول دارالقرآن بسیج سپاه ناحیه نطنز از برگزاری آئین اختتامیه بیست و نهمین دوره جشنواره قرآنی در روز جمعه 25 آذر ماه در امامزادگان اقاعلی عباس و سید محمد علیهماالسلام خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد دهشیری ، مسئول دارالقرآن بسیج سپاه ناحیه نطنز در این خصوص گفت : طرح بزرگ قرآنی ( قرآن کتاب زندگی)  در ابتدای سال 1401 کلید خورد و دل ها و ذهن های مردم را به سمت قرآن کریم که غنی ترین و اثربخش ترین منبع و مرجع آرامش است، سوق داد.

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه ناحیه نطنز با اشاره به اینکه در سال 1401، بیش از 100 نفر در این مسابقه بزرگ قرآنی شرکت کردند، افزود: امسال نیز با موضوعات تحقیق ، حفظ ، ترتیل ، مفاهیم  مشارکت بیش از 100 نفر در این مسابقه بودیم.

دهشیری  مطرح کرد: این طرح قرآنی در روز جمعه با حضور آحاد مردم قرآن دوست و ارادتمند به ساحت مقدس اهل بیت (ع) به برگزار شد  و اقدامی بزرگ ثبت و به یادگار گذاشته می شود؛ برگزاری این جشنواره افتخاری را برای شهرستان رقم زد که این مهم جز با تفکر و روحیه جهادی و فعالیت خالصانه و مخلصانه بسیجیان در راه رضای خداوند میسر نمیشد.

مسئول دارالقرآن بسیج  سپاه ناحیه نطنز خاطرنشان کرد: از حوزه قاریان و حافظان قرآن کریم نیز مشارکت بسیار خوبی را شاهد بودیم زیرا قرآن فقط معطوف به قرائت و حفظ نیست و مسئله ای فراگیر است.

دهشیری در پایان خاطرنشان کرد: امید است با اجرای این برنامه بزرگ بتوانیم روحیه هم افزایی، تعامل، همراهی و کار تشکیلاتی را به رخ جهانیان بکشیم و با افتخار اعلام کنیم که ما می توانیم برای ارتقا و اعتلای سطح قرآنی میهن اسلامی، می توانیم در کنار یکدیگر قرار گیریم و با هم افزایی و اتحاد، اقدامات بزرگی را برای کشور رقم بزنیم.

در پایان این برنامه از برترین های این جشنواره تقدیر بعمل آمد و برگزیدگان جهت شرکت در مسابقات نیمه نهایی به استان معرفی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار