امام جمعه بخش گلستان:

برای جذب حداکثری جوانان به مساجد باید تلاش کنیم

حجت الاسلام نورپور امام جمعه گلستان با حضور در مسجد حضرت جوادالائمه(ع) شهر صالحیه بر جذب حداکثری جوانان و نوجوانان و تقویت فعالیت های انقلابی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۷۶۹۳۹
|
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام نورپور   بعد از نماز مغرب و عشا  در مسجد حضرت جوادالائمه(ع) شهر صالحیه در سخنانی  بر جذب حداکثری جوانان و نوجوانان شهر و تقویت فعالیت های انقلابی  تاکید کرد  و   از متولیان مسجد و اعضای هیات امنا وبه خصوص از امام جماعت مسجد در راستای فعالیت های انقلابی محور در مسجد   قدردانی کرد  .

حجت الاسلام نورپور با تفسیر خطبه 226 نهج البلاغه اظهار داشت:   تنها ایمان و تقوی و عمل صالح  است که برای انسان می ماند و میتواند در آخرت کمک رسان او شود.

امام جمعه بخش گلستان ادامه داد: دشمنان انقلاب همواره در تلاش اند تا خدمات و دستاورد های انقلاب اسلامی دیده‌ نشود اما ما باید کاری کنیم تا ارزش های این خدمات و دستاورد ها نیز تبیین و تکثیر شود.

نورپور در پایان  در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت حضرت جوادالائمه(ع) حضور یافت  و در دیدار صمیمانه با آنها گفت: جوانان باید فعالیت های گسترده ای داشته باشند تا بتوان در آینده به نحو احسن از آنها استفاده کرد.

 

خبرنگار: عرفان نصیری

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار