خبرهای داغ:
به همت گردان115 امام حسین )علیه السلام( انجام شد:

غبار روبی مرقد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با گلاب ناب کاشان

به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجدید عهد و میثاق پایوران وبسیجیان گردان115 امام حسین )علیه السلام( در اقدامی خود جوش با حضور بر سر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به غبار روبی مزار پاک سردار دلها نمودند0.
کد خبر: ۹۴۷۶۹۹۹
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیعات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجدید عهد و میثاق پایوران وبسیجیان گردان115 امام حسین )علیه السلام( در اقدامی خود جوش با حضور بر سر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به غبار روبی مزار پاک سردار دلها نمودند0.

فرمانده گردان115 امام حسین )علیه السلام( با اعلام این خبر گفت: در اقدامی خود جوش پایوران و بسیجیان گردان115 امام حسین )علیه السلام( به همراه خانواده هایشان با حضور بر سر مزار سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حاضر ومزار سردار شهید را با گلاب ناب کاشان غبار روبی نمودند.

این فرمانده در ادامه گفت: در ادامه این برنامه بازدید از بیت الزهرا،باغ موزه دفاع مقدس، اجرای مسابقه فرهنگی ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان و اهدای جوایز از جمله برنامه های متنوع فرهنگی در این سفر معنوی بود. 

این فرمانده افزود: در این سفر برپایی نماز جماعت، روضه خوانی، خواندن زیارت عاشورا، سخنرانی، روایتگری سیره شهدا و... ازجمله برنامه های متنوع معنوی اجرا شده در این سفر بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار