پدر شهیدان والامقام «اسماعیلی» آسمانی شد

زنجان - پدر شهیدان والامقام «قنبر و سهراب اسماعیلی» از شهدای استان زنجان پس از سال‌ها دوری از فرزندان دارفانی را وداع گفت و آسمانی شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۰۲۴
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛«حاج مختار اسماعیلی» پدر گرانقدر شهیدان والامقام « قنبر و سهراب اسماعیلی » از شهدای شهرستان زنجان به دلیل کهولت سن و بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پدر شهیدان والامقام «اسماعیلی» آسمانی شد
مراسم تشییع پیکر پدر شهیدان اسماعیلی صبح امروز یکشنبه 27 آذر ماه در قطعه والدین شهدای بهشت زهرا(س) زنجان با حضور مسئولان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور برگزار شد.


شهید والامقام سهراب اسماعیلی سی ام اسفند ۱۳۳۹‏، درروستای قارخوتلو از توابع شهرستان زنجان به دنیا آمد، پدرش مختار و مادرش طیبه نام داشت.


تا پایان دوره متوسطه درسی خواند و دیپلم گرفت، سال ۱۳۵۸‏ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد.


به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و یکم آذر ۱۳۶۲، با سمت فرمانده گردان علی ابن ابیطالب در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ به شهادت رسید و مدفن او در مزار پایین شهرستان زادگاهش قرار دارد.


شهید والامقام قنبر اسماعیلی بیست و هشتم شهریور ۱۳۴۱، در شهرستان زنجان به دنیا آمد، به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و هفتم فروردین ۱۳۶۱‏، در شادگان بر اثر اصابت ترکش خمپاره ‏به شهادت رسید.


مدفن او در مزار پایین زادگاهش واقع است.

ارسال نظرات