خبرهای داغ:

بسیج بازوان توانمند دولت است

استاندار سمنان گفت: بسیج بازوان توانمند دولت است و امیدوار هستیم در موارد مطرحه شده در مورد مشکلات استان نیز کمک کند.
کد خبر: ۹۴۷۷۰۶۰
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان که در سالن همایش های کومش استان سمنان با حضور نخبگان بسیجی برگزار شد،  با بیان اینکه بسیج همواره پیشگام در حوزه های مختلف بوده است، گفت:بسیج بازوان توانمند دولت است و امیدوار هستیم در موارد مطرحه شده در مورد مشکلات استان نیز کمک کند.
وی افزود:در استان سمنان متاسفانه دو مقوله جمعیت و آب مشکل اساسی در سطح استان است و در رتبه فرزند آوری رتبه ۲۷ و در ازدواج رتبه آخر را داریم .
هاشمی ابراز کرد: در حوزه فرزند آوری نیاز به یک عزم عمومی و بسیج همگانی باید به وجود بیاید و همه دستگاهها موظف هستند در این حوزه اقدام کنند و هیچگونه کم کاری و عدم حمایت از قانون جوانی جمعبت قابل قبول نیست.
بنا به گفته استاندار سمنان باید در بخش روستایی و ایجاد اشتغال و تعاونی در بخش روستایی گام برداریم تا شاهد مهاجرت به شهر ها نباشیم .متاسفانه در این زمینه کم کاری های زیادی شده است
استاندار سمنان تصریح کرد:برای توانمند سازی روستاها در حوزه ایجاد اشتغال باید گام های موثری برداشته شود.
استاندار سمنان بیان داشت که در حوزه توسعه مجتمع های گلخانه ای و آبیاری نوین و افزایش بهره وری در روستاها در دولت سیزدهم تلاش های گسترده‌ای از جمله در استان سمنان انجام گرفته است.
این مقام مسئول همچنین در مورد حوزه آموزش و فناوری نیز بیان کرد:سمنان یک استان دانشگاهی است و در حوزه دانش بنیان اقدامات قابل توجهی در استان انجام گرفته و در این حوزه از تمامی فعالین و علاقه مندان دعوت می شود و مورد حمایت قرار می گیرند.

بنا به گفته وی در استان سمنان ۳۱ شرکت دانش بنیان در دولت سیزدهم شکل گرفته است و در حوزه معادن نیز در حوزه فرآوری معادن از دو به ۱۶ معدن رسیده است.
وی در نهایت ابراز کرد:برنامه های تجاری خوبی با کسور های همسایه شکل گرفته و از این پس نیز گسترش بیشتری خواهد یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها