فرمانده سپاه کربلا درگفتگو با بسیج خبر داد:

شرکت قریب به ۳۰ هزار بسیجی در مسابقه علمداران ولایت

ساری- فرمانده سپاه کربلا از شرکت قریب به ۳۰ هزار بسیجی برادر و خواهر درسطح پایگاه، حوزه و نواحی در مسابقات علمداران ولایت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۰۹۲
|
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴

قریب به ۳۰ هزار بسیجی

خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی عصر امروز در حاشیه مرحله نهایی دومین دوره مسابقات رزمی ورزشی علمداران ولایت استان مازندران در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به بالابردن سطح آمادگی و ایجاد شور و نشاط در بسیجیان و احیای پایگاه‌های مقاومت تحت عنوان محله مهدوی گفت: مسابقات علمداران ولایت درسطح استانی در دومین دوره متوالی برگزار شده است.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه استان مازندران مبدع این مسابقات بوده است، افزود: این مسابقات به صورت دفاعی، رزمی و امدادی توسط عملیات ستاد طراحی و برنامه ریزی شد.

سردار مسلمی در ادامه از شرکت قریب به ۳۰ هزار بسیجی برادر و خواهر درسطح پایگاه، حوزه و نواحی در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت:  ۲۵ گردان کوثر و ۳۵ گردان بسیج پایگاه محور شامل گردان امام علی (ع)، بیت المقدس، امام حسین (ع) و فاتحین در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

فرمانده سپاه کربلا شور و نشاط بسیجیان در این مسابقات راچشمگیر توصیف کرد و افزود: مسابقات کشوری علمداران ولایت با عنوان طرح شهید حجازی در بهار سال ۱۴۰۲ به میزبانی مازندران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها