یادداشت معاون سیاسی سپاه البرز در خصوص تحریم سردار علیرضا حیدرنیا توسط اتحادیه اروپا

معاون سیاسی سپاه البرز در یادداشتی در خصوص تحریم سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز توسط اتحادیه اروپا آورده است: باید تبریک گفت به همه عزیزانی که جبهه باطل توان تحمل استقامت و ایستادگی آنها را ندارد.
کد خبر: ۹۴۷۷۱۳۸
|
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، محمود نجفی معاون سیاسی سپاه البرز در یادداشتی در خصوص تحریم سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز توسط اتحادیه اروپا برای این خبرگزاری آورده است:

دشمن در راستای اجرای برنامه های شوم خود در غرب آسیا، نظام مقدس جمهوری اسلامی را تنها مانع بر سر راه خود می بیند به همین جهت هر روز از حیله و حربه ای جهت ممانعت از شکوفایی و عالم گیری این اندیشه ناب استفاده می کند که اینگونه رفتارها در طول تاریخ نبرد بین حق وباطل مسبوق به سابقه می باشد. از تبعید و تحریم حضرت رسول (ص) و مسلمانان در شعب ابی طالب که به خواست حضرت حق( جل جلاله )نقشه آنها بر آب شد گرفته تا جنگ و تحریم علیه مردم مظلوم وخداباور ایران اسلامی.

امروز دشمن هم جنگ شناختی بی سابقه ای بر علیه ایران اسلامی آغاز کرده و هم همچون کفار صدر اسلام شروع به تحریم اهل بصیرت در جبهه حق نموده تا به گمان خود ترس وتردید ایجاد نماید که این نشان از خشم شیاطین روزگار از تحریم شوندگان دارد؛ پس باید تبریک گفت به همه عزیزانی که جبهه باطل توان تحمل استقامت و ایستادگی آنها را ندارد.

أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیب
به امید تابش نور مهدوی (عج)و تبدیل غرب آسیا(خاورمیانه )به غرب آسیای محمدی(ص) وعلوی (ع) و شکست جبهه باطل در ایجاد غرب آسیای صهیونیستی وظلمانی.

انتهای پیام/ ر

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها