فرمانده پایگاه حضرت ام البنین(س) سپاه ناحیه امام سجاد(ع):

غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان با برگزاری کلاس های تقویتی

فرمانده پایگاه حضرت ام البنین(س) سپاه ناحیه امام سجاد(ع)با اشاره به کلاس های تقویتی انفرادی و گروهی این پایگاه بسیج، گفت: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان یکی از اهداف برگزاری ابن کلاس ها می باشد.
کد خبر: ۹۴۷۷۱۳۹
|
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

طاهره بنیاد، فرمانده پایگاه حضرت ام‌البنین(س) سپاه ناحیه امام سجاد(ع) در گفت و گو با خبرنگار بسیج از کرج با اشاره به کلاس های تقویتی انفرادی و گروهی پایگاه حضرت ام البنین(س) در گفت و گو با خبرنگار بسیج از کرج، گفت:  این کلاس ها با تقویت و هویت بخشیدن به دانش آموزان در جهت غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان، ارتقای سطح بصیرتی و معنوی و آمادگی جسمانی بسیجیان در این پایگاه  برگزار شد.

وی با بیان اینکه شرکت در این کلاسها برای عموم بسیجیان و غیر بسیجیان آزاد می باشد، ادامه داد: بیش از ۱۰ کلاس در طرح جوانه های صالحین در پایگاه و مسجد در رشته های روخوانی، روانخوانی قرآن کریم، کلاس های تقویتی درسی، ریاضی و آموزش  زبان، نقاشی، طراحی، خیاطی، نمد و دوزی، آموزش احکام و اردوهای تفریحی و فرهنگی در حال برگزاری است.

بنیاد افزود: ضمن آنکه خانواده‌ها با اطمینان خاطر فرزندان‌شان را به پایگاه می‌فرستند تا فعالیت نمایند، دانش آموزان در کلاس های پایگاه دوستان جدیدی پیدا می کنند.

در پایان فرمانده پایگاه حضرت ام‌البنین(س) بیان کرد: با شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش مدارس بسیاری از دانش آموزان  به لحاظ پایه تحصیلی ضعیف مانده اند ما در تلاشیم به همت مدرسین برجسته جهت آموزش و رفع اشکالات درسی دانش آموزان بسیجی و یا غیر بسیجی این اقدام جهادی صورت گیرد.

خبرنگار: سپیده بهرامی

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار