خبرهای داغ:

بیست و نهمین مرحله رزمایش مواسات همزمان با شب یلدا در استان سمنان برگزار می شود

 بیست و نهمین مرحله رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» همزمان با شب یلدا در استان سمنان برگزار می شود
کد خبر: ۹۴۷۷۱۶۶
|
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ جلسه قرارگاه استانی مواسات و کمک مومنانه با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان، مهدی کاشفی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان و جمعی از مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این جلسه با بیان اینکه انصاف و مواسات، از اصلی ترین ویژگی های مومنان است گفت: تلاش های صورت گرفته در حوزه نهضت مواسات در استان بسیار مطلوب و قابل تقدیر است.
 وی با بیان اینکه کمک رسانی به نیازمندان موجب افزایش امید اجتماعی و اعتماد عمومی خواهد شد افزود: خدمت به نیازمندان امری مقدس بوده و از توجه به اسامی و منیت ها پرهیز شود.
 نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه انسجام بین دستگاه های خدمت رسانی برای تمرکز بیشتر در توزیع کمک ها بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: نیاز است شناسایی نیازمندان با دقت و با در نظر گرفتن شأن نیازمندان و تجمیع دستگاه ها انجام گیرد.
 وی با بیان اینکه در بحث کمک رسانی کرامت انسانی حفظ شود افزود: نیاز است بحث توانمند سازی نیازمندان و محرومین با تمرکز بر پیوست فرهنگی با جدیت پیگیری شود.
سردار دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در این جلسه با بیان اینکه تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی برای متمرکز شدن خدمت رسانی در استان بوده است گفت: تمام تلاش سپاه هم افزایی با دستگاه های اجرایی برای همکاری و خدمت رسانی بیشتر به مردم نیازمند است.
 وی با بیان اینکه بیست و نهمین مرحله رزمایش مواسات همزمان با شب یلدا در استان برگزار می شود افزود: در این مرحله ۲۰ هزار بسته توسط سپاه و بسیج و بقیه کمک های مومنانه توسط سایر دستگاه و نهادها تهیه و با محوریت مساجد و پایگاه های مقاومت بسيج در بین نیازمندان توزیع می شود.
مهدی کاشفی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان در این جلسه با اشاره به اینکه تاکنون بیش‌از ۵۱۸ میلیار تومان خدمات‌ در رزمایش مواسات استان سمنان ارائه شده است گفت : تهیه و توزیع ۱۷۲۰ سری جهیزیه، توزیع اطعام، آزادی ۱۶۶ نفر از زندانیان، قربانی ۷۲۰۰ دام و توزیع ۱۷۵۰۰۰ بسته معیشتی تنها بخشی از خدمات ارائه شده در رزمایش مواسات استان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها