مدیرکل صمت استان؛

بازگشت به چرخه تولید ۷۴ واحد تولیدی با ایجاد اشتغال یک هزار و ۷۳ نفر در۹ماهه امسال

حسن پور گفت: تعداد ۷۴ واحد تولیدی راکد و‌غیر فعال با ایجاد اشتغال یک هزار و ۷۳ نفر در ۹ ماهه سالجاری ،از طریق مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید احیا شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۲۱۹
|
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سیزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست«حسین مدرس خیابانی» استاندار با دبیری «ایرج‌حسن پور»مدیرکل صنعت،معدن و‌تجارت استان و با حضور مدیران و‌نمایندگان دستگاه های اجرایی ،بانکهای عامل و‌بخش های خصوصی عضو کارگروه برگزار شد. 

 

ایرج حسن پور مدیرکل صمت و دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در این جلسه اعلام داشت: با برنامه ریزی های انجام شده و همکاری دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در بازه زمانی ۹ ماهه امسال تعداد۷۴واحد صنعتی،معدنی،صنایع کشاورزی و گردشگری که به علت برخی مشکلات تعطیل،راکد و نیمه فعال شده بودند، به چرخه تولید بازگشتند و احیا، شده اند. 

 

وی افزود: در مجموع با احیا، ۷۴ واحد تولیدی زمینه برای اشتغال یک هزار و ۷۳ نفر فراهم شده است. 

 

حسن پور خاطرنشان کرد: طی مدت اعلام شده ۶۸ درصد از مصوبات زیربنایی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شده که تاثیر بسزایی در احیا، واحد‌های راکد،تثبیت و افزایش اشتغال و همچنین در افزایش ظرفیت تولید واحد‌های نیمه فعال داشته است. 

 

گفتنی است در این جلسه مشکلات بانکی،تامین نیروی انسانی فنی و متخصص بهداشت در سردخانه ها و واحد‌های بسته بندی خرما و‌ تعیین تکلیف بدهی تسهیلات بانکی تعدادی از واحد‌های تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار