خبرهای داغ:

نقش بی بدیل حمل و نقل در زنجیره تامین و توزیع سوخت

شاهرود_ سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود تاکید کرد: مسائل و مشکلات رانندگان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای با جدیت در حال پیگیری است و تلاش می‌کنیم این مشکلات را به حداقل ممکن برسانیم.
کد خبر: ۹۴۷۷۳۳۴
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسین عبدلی در حاشیه دیدار با شرکت برتر حوزه حمل و نقل و رانندگان این حوزه، اظهار کرد: جایگاه بخش حمل‌ونقل در زنجیره تأمین سوخت بر کسی پوشیده نیست و نقش این بخش در زنجیره تأمین و توزیع سوخت به‌عنوان واسط بین بخش ذخیره‌سازی یا تولید با بخش مصرف‌کننده نهایی بی‌بدیل است.
او هم‌زمان با روز ۲۶ آذرماه (روز حمل‌ونقل) تأکید کرد: شرکت‌های حمل‌ونقل و همچنین رانندگان که در بخش جاده‌ای به صورت شبانه‌روزی فعال هستند و کار سوخت‌رسانی به مصرف‌کنندگان در بخش‌های حمل‌ونقل سبک و سنگین، صنایع عمده و غیرعمده و همه مصرف‌کنندگان جزء در بخش‌های کشاورزی، صنعت و تجارت را انجام می‌دهند، همیشه در کنار مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بوده و از این جهت قدردان زحمات این عزیزان هستیم.
عبدلی گفت: در یک تا دو سال گذشته مسائل زیادی در اقتصاد رانندگان زحمتکش و خدوم این بخش حادث شده است، اما کار سوخت‌رسانی را لحظه‌ای متوقف نکردند، ما هم وظیفه داشتیم مسائل و مشکلات این بخش را در حد وسع و بضاعت در مجموعه منطقه شاهرود پیگیری کنیم.
نشست با آژانس‌های استیجاری شرکت از دیگر اقدامات منطقه در این روز بود که رانندگان این بخش دغدغه‌ها و مشکلات خود را به ایشان منعکس و آقای عبدلی قول مساعد در صدد رفع مشکلات آن‌ها شد.
او افزود: امیدواریم با پیگیری‌های انجام‌شده، وفاق، همدلی و همکاری در حوزه حمل‌ونقل و سوخت‌رسانی گام‌های مؤثرتری برداریم.
در خاتمه با اهدای لوح تقدیر، شاخه گل و هدیه از زحمات کارکنان بخش‌های یاد شده تجلیل و تکریم به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها