جذب نیروی امریه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه (کارکنان وظیفه) مراکز استان‌ها و مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته کشور استفاده کند.
کد خبر: ۹۴۷۷۴۰۲
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت ایجاد ‌‌شده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان‌ها و مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته کشور استفاده کند.

جذب نیروی امریه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

در این راستا اداره‌‌کل توسعه منابع انسانی این وزارتخانه با همکاری ادارات‌کل اجرایی در استان‌ها در سال 1401 اقدام به جذب و به‌کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری، فوق‌لیسانس و لیسانس جهت اعزام‌ یکم اسفند سال جاری کرده است.

متقاضیان امریه سربازی می‌توانند تا تاریخ  16 دی 1401 با مراجعه به سامانه تعاون ‌یار این وزارتخانه به نشانی اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir از شرایط پذیرش و جذب در ادارات‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها اطلاع یابند و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار