خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

تأمین سلامت فکری و روانی دانش آموزان از رسالت های بسیج دانش آموزی است

سرهنگ رسولی فر گفت: رسالت بسیج دانش آموزی در کنار اداره آموزش و پرورش، روشنگری و تأمین سلامت فکری و روانی دانش آموزان در مدارس است.
کد خبر: ۹۴۷۷۴۱۰
|
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ ابراهیم رسولی فر، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در دوره تشکیلاتی یاوران ولایت بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا، به حضور پرشور و روشنگرانه دانش آموزان در مقاطع حساس انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بدون شک جرقه های مهم و آغازین انقلاب اسلامی در مدارس قبل از انقلاب و حضور دانش آموزان انقلابی و بسیجی در دفاع مقدس، از کارنامه درخشان دانش آموزان ایران اسلامی است و این کارنامه درخشان بیانگر حضور پرشور و روشنگرانه دانش آموزان در مقاطع حساس انقلاب است. 

وی در ادامه افزود: هجوم دانشجویان پیرو خط امام(ره) به لانه جاسوسی آمریکا در تهران و به گروگان گرفتن جاسوسان آمریکایی، این نکته را به همه جهانیان به ویژه نظام سلطه اثبات نمود که هیچ قدرتی هم وزن قدرت بی کران ایمان و توکل بر خدا نیست و هیچ کس توان درهم شکستن درخت تنومند اسلام و انقلاب اسلامی را ندارد.     

سرهنگ رسولی فر، رسالت اصلی بسیج دانش آموزی را سلامت فکری و روانی دانش آموزان دانست و گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن نشان داد که برای دانش آموز و دانشجوی ما در مدارس و دانشگاه نیز برنامه دارد و سعی می کند با سیاه نمایی، شایعه پراکنی و دروغ پردازی فکر و اندیشه دانش آموز و دانشجوی ما را از مسیر علم و دانش منحرف سازد. در حقیقت رسالت بسیج دانش آموزی در کنار اداره آموزش و پرورش، روشنگری و تأمین سلامت فکری و روانی دانش آموزان در مدارس است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود، به تأمین سلامت جسمی، معنوی و فکری جوانان در عرصه های مهم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز جوانان ما به عنوان افسران جنگ نرم، بایستی هم سلامت جسمی، و هم سلامت معنوی و هم سلامت فکری را با هم داشته باشند. سلامت جسمی با ورزش و تغذیه مناسب، سلامت معنوی با نماز، دعا، توسل و یاد شهداء در زندگی و سلامت فکری با کتاب خوانی و مطالعه بیشتر تأمین می شود. جوانان ما با تأمین این سه عنوان سلامت باید آینده سازان انقلاب اسلامی ایران باشند و در این مسیر همه تلاش خود را به کار گیرند.    

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار