خبرهای داغ:

27 بسته یلدایی در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه توزیع شد

به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه 27 بسته یلدایی هربسته به ارزش چهار میلیون ریال بین خانواده های بی بضاعت محله توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۵۶۴
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به همت بسیجیان و جهادگران بسیجی پایگاه های مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و امام خامنه ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) بسته های یلدایی بین خانواده های نیازمند در محله توزیع شد.

فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در حاشیه این اقدام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای استمرار نهضت مواسات و همدلی و خدمت مومنانه به منظور کمک و یاری رسانی به خانواده‌های کم بضاعت و کم‌برخوردار با یاری خیرین، اهالی مسجد و سپاه اقدامات لازم جهت تهیه و توزیع بسته های یلدایی فراهم شد.

او با اشاره به اینکه این اقدامات در راستای فرهنگ فاطمی و برگرفته از سیره و روش ائمه اطهار می‌باشد، افزود: در این دوره 27 بسته یلدایی بین افراد کم برخوردار محله اسلامی آل یاسین شامل (هندوانه، مرغ، آجیل یلدایی، انار، نخود و کشمش و باقالا) هر بسته به ارزش 4 میلیون ﷼ تهیه و توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) اضافه کرد: همچنین گروه جهادی محمد تقی پیوندی این پایگاه مقاومت در بسته بندی شب یلدای برای قشر کم برخوردار محله ما را یاری کردند.

اسیری خاطرنشان کرد: در نظر داریم امسال نیز مانند سال‌های گذشته با کمک‌های خیران و نیکوکاران و گروه‌های جهادی تا قبل از شب یلدا با تقسیم این مهربانی‌ها و سبدهای هدیه یلدایی، محفل خانواده‌های نیازمند را در این شب‌های سرد، گرما بخشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار