استان کرمان در مسابقات تولید محتوای کارگری و کارفرمایی کشور خوش درخشید

مسئول بسیج کارگران و کارخانجانجات استان کرمان گفت: استان کرمان با کسب دو رتبه‌ اول؛ یک رتبه دوم و یک رتبه چهارمی در رویداد تولید محتوای کارگری وکارفرمایی کشور خوش درخشید.
کد خبر: ۹۴۷۷۵۷۳
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سید روح الله نیکخواه مسئول بسیج کارگران و کارخانجانجات استان کرمان از درخشش تیم تولید محتوای این قشر تخصصی بسیج در رویداد بزرگ تولید محتوای کارگری و کارفرمایی کشور  خبر داد و گفت: استان کرمان با کسب دو رتبه‌ اول؛ یک رتبه دوم و یک رتبه چهارمی در رویداد تولید محتوای کارگری وکارفرمایی کشور خوش درخشید.

وی ادامه داد: رویداد تخصصی تولید محتوای کارگری وکارفرمایی کشور که در آبان ماه در بخش های عکس نوشت، پوستر، استوری موشن و موشن گرافیک برگزار شد و منتج به تولیدات خوب این قشر شد با اعلام نتایج نهایی در اذرماه همه راشگفت زده کرد.

مسئول بسیج گارگران و کارخانجات استان کرمان تاکید کرد: دربخش تولید محتوا، بسیج کارگران وکارخانجات استان کرمان با تولیدات متنوع در بخش های مختلف پس از داوری های انجام شده موفق به کسب رتبه اول کشوری شد.

فرمانده بسیج کارگران وکارخانجات استان کرمان بابیان اینکه بسیجیان این سازمان در رویداد حضورفعال و متخصصانه ای را از خود نشان دادند،  تصریح کرد: در بخش انتشار محتوا  نیز استان کرمان در بین چهار استان برتر قرارگرفت.

نیکخواه ابراز کرد: دربخش موشن گرافیک نیز دو اثر ارسالی برادر بسیجی رامین حیدری نیز با موضوع اشتغال حائز رتبه اول و دوم کشوری شد.

فرمانده بسیج کارگران وکارخانجات استان کرمان درپایان خاطر نشان کرد: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان کرمان با برگزاری کلاس های آموزشی مختلف در حال افزایش  سواد رسانه ای کارگران در فضای مجازی است چه اینکه این قشر هرگز نظام را تنهانگذاشته و بزرگترین قشری هستند که همراه و موافق نظام به امر تولید در راستای تقویت اقتصاد اسلامی ایران تلاشی شبانه روزی را به نمایش گذارده اند.

ارسال نظرات