مسئول روابط عمومی سپاه البرز:

همه ما زیر سایه پرچم سه رنگ ایران، خدمتگزار مردم هستیم

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: همه ما در زیر سایه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و فرماندهی معظم کل قوا، در راستای اعتلای این نظام مقدس، به خدمتگزاری مردم مشغول هستیم.
کد خبر: ۹۴۷۷۶۰۶
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، چوبداری، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و علی طهرانی مقدم، سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

همه ما زیر سایه پرچم سه رنگ ایران، خدمتگزار مردم هستیم

چوبداری در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، روابط عمومی را مهم ترین رکن دنیای مدرن در عصر ارتباطات دانست و گفت: کارکرد و نقش این حوزه به حدی دارای اهمیت است که وجود هیچ سازمان و اداره ای را بدون آن نمی توان متصور شد.

وی روابط عمومی را مهمترین بخش بدنه یک سازمان خواند و بیان کرد: بقا و ادامه حرکت همه مجموعه ها بیش از هر چیز وابسته به کارایی و قدرت روابط عمومی است؛ این بخش برای تحقق اهداف سازمان، بیشترین ارتباط را با مخاطبان آن برقرار می کند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اذعان کرد: همه ما در زیر سایه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و فرماندهی معظم کل قوا، در راستای اعتلای این نظام مقدس، به خدمتگزاری مردم مشغول هستیم.

چوبداری با تاکید بر اینکه در دولت انقلابی و مردمی کنونی، همه ما باید در کنار یکدیگر قرار گیریم و برای تحقق آرمان های نظام و انقلاب تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: امید است به زودی شاهد روزی باشیم که پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن، حضرت ولیعصر (عج) برسد.

علی طهرانی مقدم، سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های نیروهای سختکوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای تامین امنیت پایدار مردم گفت: پاسداران و بسیجیان، مردان نقش آفرین و همیشه در صحنه هستند.

وی مطرح کرد: ما در استانداری البرز به تأسی از الگوی رفتاری شهید طهرانی مقدم، بر این باور هستیم که باید از همه ابزارها و ظرفیت های موجود در راستای پیشبرد اهداف توسعه ای کشور در ابعاد مختلف و تحقق آرمان های نظام و انقلاب استفاده کنیم.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز استفاده از همه ظرفیت های رسانه ای برای انعکاس عملکرد و کارآمدی نظام را مهمترین رویکرد روابط عمومی استانداری دانست و با اشاره به فعالیت موثر روابط عمومی سپاه البرز گفت: خبرگزاری بسیج، رسانه ای فعال و پویاست که در راستای اهداف انقلاب فعالیت می کند.

طهرانی مقدم در پایان با اشاره به اینکه روایت پیشرفت ها را به منظور تنویر افکار عمومی در دستور کار داریم، عنوان کرد: ما خود را از بدنه و خانواده سپاه می دانیم و از همکاری و تعامل با این مجموعه استقبال می کنیم. همچنین پذیرای نقدهای سازنده و راهکارهای کارشناسی در عرصه های تصمیم سازی استان نیز هستیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها