توزیع 34 هزار و 700 بسته معیشتی در استان سیستان و بلوچستان

به همت سپاه و بسیج سازندگی سپاه سلمان 34 هزار و 700 سته معیشتی کمک های مومنانه هم زمان با آخرین شب پاییز بین خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۶۹۸
|
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

سردار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: در دوران بیماری کرونا براساس تدابیر مقام معظم رهبری(حفظه الله ) نهضتی برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه در کشور به راه افتاد، که با لبیک مردم انقلابی و نوع دوست کشور شاهد فراگیری روزافزون این حرکت و نهضت بوده به طوری که امروز شاهد حل بسیاری از مشکلات بواسطه آن هستیم وخوشبختانه در جهت تداوم آن‌ هم گام‌های اساسی و هدفمندی تاکنون برداشته شده است.

وی تصریح کرد: در ادامه نهضت کمک های مومنانه که از ابتدای شیوع بیماری کرونا آغاز شده است،
با توجه به فرارسیدن شب یلدا، برنامه‌ای با عنوان همین عنوان برگزار و تعداد 34هزار و 700 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

سردار شفائی با بیان اهمیت تفکر بسیج در تداوم آن، اذعان داشت: این تعداد بسته های کمک معیشتی با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود در مجموعه سپاه و بسیج و کمک خیرین با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد و محلات تهیه شده است.

این مسئول در ادامه افزود: این بسته ها توسط بسیج از طریق حوزه ها ، محلات، عشایری بین نیازمندان شناسایی شده ،هر محله توزیع شده است.

فرمانده سپاه سلمان استان، گفت: بسته های کمک معیشتی یلدا، شامل آجیل ، قند،شکر،شیرینی و میوه به ارزش ریالی هربسته را ۶میلیون ریال است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار