خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نطنز خبر داد :

پخت 1200 پرس غذای نذری ویژه شب یلدا در شهرستان نطنز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)

سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده ، فرمانده سپاه ناحیه نطنزدر این خصوص افزود : ؛ در راستای کمک به محرومین و انجام کمک‌ های مؤمنانه، امسال پخت غذا و توزیع بسته های معیشتی به مناسبت شب یلدا در دستور کار این ناحیه مقاومت قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۷۷۸۱۰
|
۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ؛ سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده ، فرمانده سپاه ناحیه نطنزدر این خصوص افزود : ؛ در راستای کمک به محرومین و انجام کمک‌ های مؤمنانه، امسال پخت غذا و توزیع بسته های معیشتی به مناسبت شب یلدا در دستور کار این ناحیه مقاومت قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا 600 بسته معیشتی و پخت 1200 پرس غذای ویژه شب یلدا برای خانواده‌ های نیازمند، توسط گروه های جهادی شهرستان توزیع شد که شامل آجیل، میوه و یک بسته فرهنگی بود که ارزش اقلام هر بسته‌ توزیع شده به ارزش سه میلیون ریال است.
سرهنگ شبانی زاده افزود: طبخ غذا و تهیه بسته های معیشتی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه نطنز و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) تکمیل و با حفظ کرامت انسانی بین خانواده‌های کم برخوردار شهری و روستایی توزیع شد.
فرمانده سپاه ناحیه نطنز خاطرنشان کرد: این بسته‌ ها به نیابت از شهدا توزیع شده و اولویت توزیع با نیازمندانی است که توسط پایگاه‌ های محلات و حوزه‌ های مقاومت شناسایی شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها