خبرهای داغ:
مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خبر داد

برگزاری کارگاه تخصصی داستان نویسی در همدان

همدان- مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از برگزاری کارگاه تخصصی داستان‌نویسی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۷۸۱۸
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

محمد برخوردار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی داستان نویسی اظهار کرد: از سلسله جلسات تخصصی دفاع مقدس، میعاد قلم است که در این راستا کارگاه تخصصی داستان نویسی در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره با ظرفیت محدود برگزار می‌شود، افزود: موضوعاتی که در این دوره ارائه می‌شود شامل داستان کوتاه چیست؟، شخصیت پردازی در داستان، زبان و لحن در داستان، عناصر داستان، انواع راوی، تکنیک‌ها و ... است که توسط دکتر عباسلو تدریس می‌شود.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بیان کرد: این کارگاه با توجه به فراخوان دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف ویژه داستان کوتاه، به منظور بالا بردن سطح علمی نوقلمان و علاقمندان به شرکت در این جشنواره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۰ ساعت دوره در سطوح مختلف برگزار شده است، گفت: یکی از اهداف حوزه ادبیات بالا بردن سطح دانش نویسندگان در راستای غنابخشی به محتوای تولید شده برای جذب مخاطب بیشتر و استفاده از ظرفیت اساتید ملی، کشوری و بروزرسانی دانش نویسندگان و انتقال آن از اهداف برگزاری این نشست‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات