موفق ترین حوزه در سطح حوزه های قشری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان معرفی شد

حوزه مقاومت شهیده ترکان ،بعنوان موفق ترین حوزه دوازدهمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه سلمان اساان سیستان و بلوچستان انتخاب شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۹۴۶
|
۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵

منیره حیدری ،فرمانده حوزه مقاومت طلاب شهیده ترکان ،در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت :در راستای تحقق تدابیرفرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی )و براساس ارزیابی های انجام شده توسط کار گروههای تخصصی اشراف فرماندهی سپاه سلمان مبتنی بر فرآیند اشراف در وضعیت و عملکرد سال 1400 این حوزه مفتخر به این عنوان شده است .

 

وی با اشاره به اینکه مقام کسب شده با الگوگیری از شهدای والامقام و استعانت خداوند متعال بود، گفت: امید است که این رقابت‌ها همچنان باقی بماند و بتوانیم باز هم در راه تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش فعالانه قدم برداریم که تحقق این هدف با داشتن نیروهای خلاق، جوان، مؤمن و پرتلاش ، چون گذشته امکان پذیر است.

گفتنی است؛ جشنواره حضرت مالک اشتر که منسوب به چهره درخشان و نامدار شهید بزرگ صدر اسلام و یاور بصیر، شجاع، فداکار و مخلص حضرت امیرالمومنین علی (ع) است، نمادی از تکریم فرماندهان و مدیران پر تلاشی است که عمر خود را وقف پاسداری از اسلام و جهاد در راه خدا کردند و به صورت موثر و همه جانبه در پیشروندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی در حیطه مسئولیت خود گام برداشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار