مشکل کمبود نمازخانه در مدارس استان بوشهر برطرف شود

مسئول نهاد مجمع امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در نشست فرهنگی، علمی و چالش‌های پیش روی آموزش و پرورش این استان گفت: مشکل کمبود نمازخانه در مدارس استان بوشهر برطرف شود.
کد خبر: ۹۴۷۸۲۳۹
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

مشکل کمبود نمازخانه در مدارس استان بوشهر برطرف شو

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ خضر فقیه در نشست با رئیس و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش استان بوشهر امر به معروف و نهی از منکر را تنها مختص به عفاف و حجاب ندانست و افزود: امر به معروف و نهی از منکر جدا از گزینه عفاف و حجاب رسیدگی از برنامه‌های اساسی دیگر جامعه را نیز در لیست کار‌های خود قرار می‌دهد و در جهت برطرف کردن مشکلات آن‌ها تلاش می‌کند.

مشکل کمبود نمازخانه در مدارس استان بوشهر برطرف شو

وی با اشاره به عدم وجود نمارخانه در برخی از مدارس استان بوشهر اظهار کرد: نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر توانست با رصد مدارس این استان مدارسی که دارای نمازخانه نمی‌باشند را شناسایی کند برهمین اساس شایسته است مسئولان فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در جهت برطرف کردن مشکل کمبود نمازخانه بعضی از مدارس این استان، اهتمام جدی داشته باشند.

مشکل کمبود نمازخانه در مدارس استان بوشهر برطرف شو

مسئول نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با اشاره به عملکر نهاد مجمع هروان امر به معروف و نهی از منکر این استان اذغان کرد: نهاد مجمع امر به معروف ونهی از منکر استان بوشهر با به کار بردن نیرو‌های ارزشی و انقلابی خود توانسته است در زمینه‎های مختلفی نظیر کمک‌رسانی در سیل، زلزله، اشتغال، امنیت و اغتشاشات اقدامات خوبی را انجام دهد.
سرهنگ خضر فقیه با اشاره آموزش‌های مدارس به دانش‌آموزان تصریح کرد: آموزش و پرورش و مدارس علاوه بر آموزش علم و دانش به دانش‌آموزان باید انسان‌هایی مومن، پرهیزکار، دارای اخلاق اسلامی، بلند همت، امیدوار و خیر خواه را برای پیشرفت هرچه بهتر جامعه تربیت کند.

مشکل کمبود نمازخانه در مدارس استان بوشهر برطرف شو

وی عملکر رئیس آموزش و پرورش استان بوشهر را خوب دانست و گفت: رئیس آموزش و پرورش استان بوشهر توانسته است در مدارس این استان در زمینه‌های عفاف و حجاب، برگزاری اردوی راهیان نور و برگزاری اجلاس نماز اقدامات خوبی را انجام دهد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار