خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

با همکاری دستگاه های استان راهیان نور متفاوت تر از سال های گذشته برگزار شود

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این جلسه بیان کرد: راهیان نور امسال باید متفاوت تر از گذشته با ایجاد جذب و حضور افراد بیشتری در اردوی راهیان اجرا شود. چرا که دانش آموزان زیادی مشتاق حضور در مناطق جنگی در جنوب و غرب کشور هستند.
کد خبر: ۹۴۷۸۲۵۴
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور، صبح امروز با حضور مسوولان استانی به ریاست معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این جلسه بیان کرد: راهیان نور امسال باید متفاوت تر از گذشته با ایجاد جذب و حضور افراد بیشتری در اردوی راهیان اجرا شود. چرا که دانش آموزان زیادی مشتاق حضور در مناطق جنگی در جنوب و غرب کشور هستند.

وی گفت: در مناطق عملیاتی جنوب و غرب باید فضای مناسبی برای جذب مخاطبین ایجاد کنیم و با روایتگری منطقی از جنگ و برنامه های فرهنگی بخوبی دوران جنگ را برای جوانان ترسیم کنیم و به تصویر بکشیم.

سردار آتانی اظهار کرد: در مناطق جنگی غرب کشور جاذبه ای وجود دارد و حضور تیپ قزوین با فرماندهی سردار عراقی به صورت مستقل یک فرصت مناسب است اما به نظر می رسد کمی این منطقه مظلوم واقع شده که نیازمند توجه بیشتری است.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: امشب سالگرد عملیات کربلای چهار است. در این عملیات استان قزوین ۱۰۴ شهید والا مقام را تقدیم انقلاب کرد و ۱۷ نفر از رزمندگان که دو برادر در این عملیات بودند، تنها بازگشتند و آقای کبیری معاون سیاسی استانداری نیز دو برادر شهید تقدیم کرده است که قدردانشان هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) اضافه کرد: در مقابل شهدا همه وامدار هستیم و باید هر عهدی که می بندیم به آن عمل کنیم و نگذاریم سفارش شهدا بر زمین بماند به ویژه در فضای حساسی که امروز شکل گرفته باید احساس مسئولیت کنیم و هر کجا هستیم خدمت صادقانه را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

وی اضافه کرد: استان های دیگر هم در راهیان نور شرکت می کنند و با قزوین مقایسه می شوند و باید کاری کنیم که این اردو با بهترین کیفیت و جذابیت برگزار شود و تاثیرگذار باشد و امیدواریم روزی یادمان کربلای چهار را در این منطقه بسازیم.

سردار آتانی تصریح کرد: معتقدیم همه مدیران دلسوز نظامند و کمک خواهند کرد تا اردوی فرهنگی راهیان نور بخوبی و شایستگی برگزار شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار